عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم دهه آخر ماه صفر برگزار شد


جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم دهه آخر ماه صفر برگزار شد

به منظورهماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم های دهه پایانی ماه صفر از جمله اربعین حسینی ، رحلت حضرت رسول اکرم (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) جلسه ای در فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد .
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مراسم پیاده روی اربعین که فرمودند؛ در این حرکت عظیم عشق به حضرت ابا عبدا...(ع) و ایمان به خدا توامان وجود دارد و کسانیکه درآن شرکت نمودند حسنه ای را انجام داده اند گفت : به لطف خداوند متعال و همت عاشقان اهل بیت مراسم ایام محرم و صفر هرسال باشکوه تر و با عظمت تر از گذشته برگزار می شود .
 علی اکبر قجری همچنین بر هماهنگی بیشتر ادارات و اطلاع رسانی مناسب برنامه ها به عموم تاکید کرد و خواستار همکاری ادارات برای تمهید شرایط و امکانات مورد نیاز با هدف اجرای مطلوب تر مراسم شد..
 در ادامه حجت الاسلام نیشابوری رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان به تشریح برنامه های تدارک دیده شده برای مناسبتهای دهه پایانی ماه صفر پرداخت و بیان داشت : برنامه متمرکز در اربعین آقا ابا عبدا... الحسین در شهرگرگان در صبح روز سه شنبه با تجمع در میدان شهرداری و سپس حرکت به سمت امامزاده عبدا... به همراه مداحی و سینه زنی ، قرائت قرآن ، زیارت اربعین ، سخنرانی و پذیرایی ناهار به میزبانی اوقاف استان خواهد بود و علاوه بر آن دستگاههای دیگر از جمله سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری نیز با فراخوان مردمی از طریق خانه های فرهنگ در اطلاع رسانی عمومی جهت حضور مردم در این برنامه همکاری لازم را خواهند داشت .
وی افزود : در سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) نیز برنامه ای  توسط نیروهای نظامی با محوریت ارتش در امامزاده عبدا... گرگان برگزار خواهد شد که آن برنامه نیز انشا ا.. با مشارکت کلیه دستگاهها و مومنین با شکوه هرچه تمام تر انجام می گردد .
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 493
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2148

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 269
بازدید ماه:1044
بازدید سال:9300
بازدید کل:2064437