عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی مراسم اربعین حسینی در دفتر کار فرماندار گرگان برگزار شد


جلسه هماهنگی مراسم اربعین حسینی در دفتر کار فرماندار گرگان برگزار شد

 جلسه هماهنگی مراسم اربعین حسینی در دفتر کار فرماندار گرگان برگزار شد
به منظور هماهنگی و برنامه ریزی در راستای اجرای هرچه با شکوهتر مراسم اربعین حسینی و اعزام زائرین به کربلای معلی جلسه ای در دفتر کار سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد.
"ابوالقاسم صفوی "سرپرست فرمانداری مرکز استان  هدف از تشکیل این جلسه را بهره مندی از تجربیات برگزاری مراسم اربعین در سنوات گذشته و شناسایی نقاط ضعف و قوت و تلاش برای اعزام زائرین به کشور عراق برای شرکت در مراسم اربعین با کیفیتی بهتر از گذشته ذکر کرد .
وی افزود : ستاد شهرستان متناظر با ستاد شکل گرفته در استان و با کمیته های زیر مجموعه آن تشکیل و با جدیت مراحل مختلف از جمله ثبت نام زائرین ، اقدامات پشتیبانی و حمل و نقل زائرین به مرزهای تعیین شده را پیگیری خواهد نمود .
صفوی افزود : جمع آوری لوازم مورد نیاز برای موکب ها می بایست با هدایت و مدیریت  کمیته پشتیبانی بصورت متمرکز صورت پذیرد تا از کیفیت مناسبتری برخوردار باشد .
 در ادامه "ملاح "جانشین حج و زیارت استان ثبت نام زائرین اربعین را صرفا در سامانه سماح عنوان نمود و خاطرنشان کرد : در حال حاضر ثبت نام از طریق این سامانه آغاز نشده است ، لیکن هماهنگی با دفاتر زیر مجموعه و نیز تمهید مقدمات صورت پذیرفته و به محض اعلام از طریق ستاد مرکزی کار ثبت نام آغاز خواهد شد .
وی افزود: ثبت نام از زائرین بصورت کاروانی و شبه کاروانی خواهد بود و قبل از اعزام طبق هماهنگی انجام شده اسامی در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل استان جهت تامین اتوبوس قرار خواهد گرفت .
" یوسف جعفری "معاون اجرائی موکب علی ابن موسی الرضا (ع) طی گزارشی کاملی از اقدامات سال گذشته و امسال ذکر کرد و افزود : منطقه حی العباس محل استقرار موکب حضرت علی ابن موسی الرضا با توجه به اسکان بسیاری از مسئولین کشور عراق در این منطقه از پوشش امنیتی خوبی برخوردار است و امسال تعداد 250 نفر برای خدمت رسانی به زائرین در این موکب ساماندهی شده اند .
 وی خواستار تشکیل جلسه ای جداگانه با حضور مسئول بازسازی ستاد عتبات عالیات استان به منظور هماهنگی بیشتر و رفع مشکلات احتمالی از جمله تعیین ساز و کار تامین اقلام پشتیبانی و تجمیع موکب ها با هدف خدمت رسانی بیشتر شد . در ادامه آقای میرشاهی معاون اداره کل راهداری استان از آمادگی کامل اداره کل مذکور و هماهنگی های انجام شده با مدیران شرکتهای مسافری ، پلیس راه و حج و زیارت استان برای اربعین خبرداد .
همچنین "سرهنگ مسلمی پور" از سپاه ناحیه گرگان راه اندازی موکب اختصاصی خدمات بهداری توسط هیئت رزمندگان اسلام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان در شهر کربلا را از خدمات امسال سپاه به زائرین اربعین آقا ابا عبدا...الحسین (ع)ذکر کرد.

جلسه هماهنگی مراسم اربعین حسینی در دفتر کار فرماندار گرگان برگزار شد

 

جلسه هماهنگی مراسم اربعین حسینی در دفتر کار فرماندار گرگان برگزار شد

 

جلسه هماهنگی مراسم اربعین حسینی در دفتر کار فرماندار گرگان برگزار شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 667
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2082

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 269
بازدید ماه:1007
بازدید سال:9263
بازدید کل:2064400