عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نظام سلامت با هدف ارائه خدمات بهداشتی بصورت یکسان در سطح شهرستان گرگان اجرایی می شود

مهندس دشتیان در جلسه شورای سلامت شهرستان گرگان گفت:

نظام سلامت با هدف ارائه خدمات بهداشتی بصورت یکسان در سطح شهرستان گرگان اجرایی می شود

نظام سلامت با هدف ارائه خدمات بهداشتی بصورت یکسان در سطح شهرستان گرگان اجرایی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ،مهندس دشتیان در جلسه شورای سلامت شهرستان گرگان گفت: یکی از سه اهداف دولت در بحث نظام سلامت، برقراری عدالت در خدمات رسانی به مردم بوده و با هماهنگی متولیان امر سلامت تلاش داریم خدمات را در یک سطح با کیفیت خوب به مردم در شهرستان ارائه دهیم.
جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گرگان پیش از ظهر امروز به ریاست "مهندس دشتیان"معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری شهرستان گرگان ،و با حضور "دکترمزیدی"رییس مرکز بهداشت شهرستان و سایر اعضا در سالن جلسات مرکزبهداشت گرگان برگزار شد .
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری با اشاره به اهمیت موضوع بهداشت و سلامت افراد بیان داشت: بالغ بر 2500میلیارد ریال اعتبار به مرکز بهداشت شهرستان گرگان تخصیص داده شد و در این راستا هدف ما تثبیت و ارتقاء جایگاه بهداشت در سطح بالا در جامعه می باشد .
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گرگان در این جلسه بر لزوم پیگیری مصوبات جلسات قبل اشاره کرد و گفت:در بحث نظام سلامت دولت تلاش دارد به سه هدف مهم و بنیادین درنظام سلامت دست یابد که برقراری عدالت در خدمات رسانی به مردم یکی از آن مهم می باشد .
وی یکی دیگر از اهداف دولت را ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی به مردم برشمرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته و بودجه دولتی ،در حال حاضر بیمارستان 1000تختخوابی 5آذر گرگان در چند طبقه در حال احداث می باشد و محافظت از مردم در مقابل هزینه های خدمات سلامت از دیگر موارد در نظام سلامت می باشد .
وی در ادامه به موضوع بهداشت در مقوله آب شرب در روستاهااشاره کرد و افزود: مرکز بهداشت با هماهنگی آب و فاضلاب روستایی و بخشداران در خصوص رسیدگی آب شرب از جمله کلرزنی به موقع و جلوگیری از آلودگی آن اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دهند .
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گرگان درادامه به موضوع آرد بهداشتی و باکیفیت  خبازان اشاره کرد و گفت: در شهرستان گرگان به طور متوسط بالغ بر 3100تن آرد با کیفیت ماهانه در نانوایی ها توزیع می گردد و بدین منظور رتبه بندی کارخانجات تولیدی آرد باهمکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت در دستور کار قرار گرفته است .
وی در خصوص جلوگیری از فروش مرغ بصورت زنده در مسیر گرگان به آق قلا بیان داشت: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در زمینه خرید مرغ زنده از موارد مهمی است که باید به مردم در زمینه تبعات ناشی از آنفولانزای پرندگان بخصوص در فصل سرما داده شود .
مهندس دشتیان با اشاره به ماه های پایانی سال و لزوم تشدید از مراکز خدماتی بیان داشت : همه ساله در ایام نوروز اکیپ با همکاری فرمانداری ،اداره صنعت معدن و تجارت،اصناف،مرکز بهداشت ،نیروی انتظامی  ،منابع طبیعی،شهرداری ،میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و ... از سطح شهرستان بازدید هایی را در دستور کار خود دارند و ضروری است این بازرسی ها و نظارت ها با جدیت بیشتری پیگیری شود.

نظام سلامت با هدف ارائه خدمات بهداشتی بصورت یکسان در سطح شهرستان گرگان اجرایی می شود

 

نظام سلامت با هدف ارائه خدمات بهداشتی بصورت یکسان در سطح شهرستان گرگان اجرایی می شود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 455
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1891

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 68
بازدید دیروز: 269
بازدید ماه:1070
بازدید سال:9326
بازدید کل:2064463