عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گرگان برگزار شد


جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گرگان برگزار شد

جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گرگان برگزار شد

با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان دوازدهمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گرگان درمرکز بهداشت گرگان تشکیل شد .

این جلسه که با هدف جمع بندی عملکرد شورای سلامت در طول سال جاری و برنامه ریزی در جهت کنترل وتشدید نظارت بر مراکز خدماتی و بهداشتی ومواد غذایی درایام پایانی سال برگزارگردید" ابراهیم دشتیان "معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بیان داشت: مرکز بهداشت گرگان به عنوان متولی امر سلامت تلاش نماید با کنترل و نظارت اکیپ ها از ورود و توزیع مواد غذایی ناسالم جلوگیری شود .

وی افزود:به منظور آمادگی و تسریع در روند بازرسی ها از ابتدای اسفند 95لغایت 15فروردین به مدت 45روز تعداد 18پایگاه بهداشتی یا مراکز جامع سلامت با مدیریت مرکز بهداشت در شهرستان دایر گردیده و نیاز است همه دستگاه های عضو شورای سلامت همکاری لازم را داشته باشند .

مهندس دشتیان در ادامه به خوداظهاری و خود کنترلی بهداشتی خبازان شهرستان اشاره کرد و گفت: این خود اظهاری و خود کنترلی در دستور کار کارگروه آردو نان شهرستان قرار دارد و با اجرای آن و دوره های آموزشی برای کلیه خبازان بتوانیم در بهداشت و کیفیت نان توجه داشته باشیم .

ابراهیم دشتیان در ادامه به موضوع طرح توسعه میدان عرضه دام در شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: شرکت تعاونی دامداران واقع در جرجان 15در حال فعالیت و عرضه دام می باشند و به منظورارائه خدمات مطلوب به شهروندان طرح توسعه میدان عرضه دام ضروری است و باید ضوابط فنی و بهداشتی آن مدنظر قرار گیرد .

در ادامه معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری به جمع آوری سگ های ولگرد در شهر اشاره کرد وگفت: شهرداری گرگان با جدیدیت بیشتری نسبت به زنده گیری وعقیم سازی سگهای ولگرد اقدام نماید تا از بروز آسیب های بعدی از جمله بیماری های هاری جلوگیری بعمل اید .

شایان ذکر است کمیته خدمات بهداشتی سلامت و محیط زیست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان با مسئولیت رییس مرکز بهداشت و اعضای مرتبط به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و بررسی موارد بهداشتی فعالیت خود را آغاز نموده است . 

جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گرگان برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 931
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1609

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:741
بازدید سال:8997
بازدید کل:2064134