عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حفظ سلامت و امنیت غذایی در اولویت اعضای شورای سلامت قرار گیرد

مهندس دشتیان در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گرگان گفت:

حفظ سلامت و امنیت غذایی در اولویت اعضای شورای سلامت قرار گیرد

حفظ سلامت و امنیت غذایی در اولویت اعضای شورای سلامت قرار گیرد

جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گرگان با هدف تشدید نظارت بر اماکن تولید ،عرضه و فروش محصولات غذایی ،در سالن اجتماعات اتحادیه خبازان برگزار شد.
"ابراهیم دشتیان"معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در این جلسه از رفع مشکلات اجرای طرح اگو فاضلاب شهری خبر داد و گفت: تمام نقاط شهر به تصفیه خانه فاضلاب شهری در امیرآباد منتهی می شود که پس از تصفیه کامل فاضلاب ،آب حاصله جهت مصارف کشاورزی روستاهای شمال تصفیه خانه قرار می گیرد .
وی در جمع دستگاه های عضو ضمن تأکید بر رعایت بهداشت فردی و محیطی در نانوایی ها ،خواستارطرح خوداظهاری و خود کنترلی نانوایی ها در سطح شهر گردید و بیان داشت: با اجرای این طرح موارد و نکات بهداشتی در نانوایی ها بهبود و رعایت می گردد.
دشتیان با اشاره به آغاز مسافرت های تابستانی از مراکز بهداشتی خواست همچون گذشته نظارت و بازرسی میدانی را در سطح شهرستان داشته باشند و از فعالیت دوره گردان و دستفروشان مواد غذایی حساس و آماده مصرف ، با هماهنگی شهرداری جلوگیری و اقدام نمایند .
وی یادآور شد: فروش هرگونه مواد غذایی در مکان های گردشگری در سطح شهر باید با هماهنگی مرکز بهداشت صورت گیرد و در موارد ضرورت حضور واحد سیار عرضه مواد غذایی در حاشیه شهر و تفرجگاه ها با همکاری شهرداری صورت گیرد.
مهندس دشتیان اظهار داشت: در فصل تابستان اقدامات کنترلی بیماری های منتقله از آب و غذا در شهرستان خصوصاً در روستاهای بالادست که زمینه  و ظرفیت گردشگری دارد با همکاری بخشداران و دهیاران، مرکز بهداشت و آب و فاضلاب روستایی اقدام و نظارت بعمل آید.
وی ضمن تشکر از همکاری اداره دامپزشکی در زمینه اطلاع رسانی و کنترل تب کنگو از مردم خواست حدالامکان گوشت را از مراکز بهداشتی و به صورت منجمد تهیه نمایند .
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری خواستار پیگیری و معرفی عطاری های متخلف در زمینه فروش داروهای غیرمجاز و مخدر از طریق معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی و صنف خوار و بارفروشان شد .

حفظ سلامت و امنیت غذایی در اولویت اعضای شورای سلامت قرار گیرد

 

حفظ سلامت و امنیت غذایی در اولویت اعضای شورای سلامت قرار گیرد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 623
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1731

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 184
بازدید دیروز: 269
بازدید ماه:1186
بازدید سال:9442
بازدید کل:2064579