فرمانداری گرگان
پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان > نسخه قابل چاپ > جلسه استقرار و بهره برداری از سامانه های هوشمند نظارتی برگزار شد
صفحه نخست > اخبار فرمانداری / اخبار ویژه > جلسه استقرار و بهره برداری از سامانه های هوشمند نظارتی برگزار شد

جلسه استقرار و بهره برداری از سامانه های هوشمند نظارتی برگزار شد


18 شهریور 1395. نويسنده: گرگان

جلسه استقرار و بهره برداری از سامانه های هوشمند نظارتی برگزار شد

جلسه استقرار و بهره برداری از سامانه های هوشمند نظارتی (پایش تصویری) با هدف یکپارچه سازی و جلوگیری از هزینه های تکراری با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری در فرمانداری گرگان برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ،سیدمحسن کاظمی با گرامیداشت شهدای قیام17شهریور و تسلیت به مناسبت سالروز جانباختگان فاجعه منا، هدف از این جلسه را طراحی و استقرار سامانه به صورت جامع نگر و چندمنظوره عنوان کرد و گفت: شهرستان گرگان با توجه به مرکز استان بودن نیاز به بانک اطلاعاتی جامع در خصوص سامانه های هوشمند نظارتی دارد .

وی افزود: طبق دستورالعمل ارسالی از وزارت کشور باید اعضا با اهتمام بیشتری نسبت به اجرای طرح همکاری لازم را داشته باشند .

کاظمی از دیگر موارد اجرای این طرح را جلوگیری از موازی کاری ،رعایت اصول و استانداردهای فنی در طراحی،نصب و نگهداری از سامانه ها ،ساماندهی و بهره برداری از سامانه ها در جهت افزایش امنیت جامعه ،رعایت حقوق شهروندی و حریم اماکن خصوصی و طبقه بندی شده و ایجاد امکان بهره برداری حداکثری از سامانه ها توسط دستگاه های مسئول در امینت کشور ،عنوان نمود. 

جلسه استقرار و بهره برداری از سامانه های هوشمند نظارتی برگزار شد

 


بازگشت