عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولين جلسه شوراي اداري مركز استان برگزار شد


اولين جلسه شوراي اداري مركز استان برگزار شد

راهيان نور در آغاز سال جديد بهترين اقدام اجرايي در پاسخ به توصيه مقام معظم رهبري بر موضوع فرهنگ و اهميت آن براي جامعه بود.

"حيدر علي احمدي" فرماندار مركز استان در اين جلسه گفت: از فرصت ايام ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن در جهت تعميق باورهاي ديني و معرفي الگوهاي مناسب سبك زندگي بر اساس آموزه هاي ام الائمه استفاده كنيم و با تشكيل جلسات معرفتي طراحيهاي رسانه اي استكبار براي سست كردن بنيان خانواده را براي نسل جوان تبيين كنيم.

وي در خصوص اعزام كاروانهاي راهيان نور بيان داشت: راهيان نور در آغاز سال جديد بهترين اقدام اجرايي در پاسخ به توصيه مقام معظم رهبري بر موضوع فرهنگ و اهميت آن براي جامعه بود.

احمدي افزود: با توجه به نتايج درخشان تيمهاي ورزشي شهرستان گرگان در عرصه هاي ملي و بين المللي لازم است صندوق حمايت از ورزشكاران براي ايجاد پشتوانه مالي در اين خصوص تقويت شود و اطلاع رساني شايسته به مردم شريف شهرستان صورت گيرد و حمايت بايسته بنگاههاي توليدي و اقتصادي و علاقمندان به اعتلاي ورزشي شهرستان جلب گردد.

فرماندار با توجه به اجراي مرحله دوم هدفمند سازي يارانه ها بيان داشت: دولت در نظر دارد با رفع مشكلات مربوط به اعطاي يارانه نقدي به مردم، نيازمندان را مورد توجه بيشتر قرار دهد و زير ساختهاي مورد نياز كشور در حوزه هاي مختلف را تقويت كند، لذا متموّلين و متمكّنين در اين همياري ملي سهيم گردند و در اجابت به درخواست رييس محترم جمهور و توصيه مراجع معظم تقليد از دريافت يارانه انصراف دهند و با اين اقدام نوعدوستانه اجراي قانون هدفمندي يارانه ها را هدفمندتر كنند.

وي همچنين با توجه به كاهش نزولات جوي و بارشهاي سالانه و عنايت به اينكه ما در منطقه خشك و كم آب جهان واقع هستيم ضرورت صرفه جويي در مصرف آب در حوزه هاي مختلف از جمله كشاورزي و صنعت و حتي آب شرب امري اجتناب ناپذير است و ما را در رفع مشكل كم آبي كمك خواهد كرد؛ خودداري از كشت محصولات آب بر ،مصرف بهينه و قاعده مند از مخازن و سفره هاي زيرزميني و سطح الارض مهمترين اقدام در اين راستا خواهد بود كه ستادي در فرمانداري بر اين امر نظارت و برنامه ريزي خواهد نمود.

فرماندار در پايان از فعاليت پرحجم و اثربخش دستگاههاي اجرايي شهرستان در ايام عيد و ستاد تسهيلات سفر، برگزاري مراسم ۱۲فروردين ،ايام فاطميه، روز طبيعت، اعزام كاروانهاي راهيان نور و تأمين آسايش مردم و مسافرين تشكر كرد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1645
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 29

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 135
بازدید دیروز: 269
بازدید ماه:1137
بازدید سال:9393
بازدید کل:2064530