عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دستگاه های اجرایی با اداره بهزیستی شهرستان نسبت به مناسب سازی در مبلمان شهری همکاری نمایند

دشتیان در جلسه کارگروه مناسب سازی و مبلمان شهری شهرستان گرگان خواستار شد:

دستگاه های اجرایی با اداره بهزیستی شهرستان نسبت به مناسب سازی در مبلمان شهری همکاری نمایند

دستگاه های اجرایی با اداره بهزیستی شهرستان نسبت به مناسب سازی در مبلمان شهری همکاری نمایند

در جلسه کارگروه مناسب سازی و مبلمان شهری شهرستان گرگان "دشتیان "معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گرگان خواستار بازدید مستمر از روند مناسب سازی اماکن عمومی و دولتی سطح شهرستان از سوی اداره بهزیستی و همکاری همه دستگاه های اجرایی در خصوص شد .
وی بیان داشت: این جلسات که به منظور تسهیل و عبور و مرور معلولین برگزار می گردد باید با سرعت و شدت بیشتری اقدام و پیگیری گردد و اداره بهزیستی نیز به عنوان دبیر جلسه وظیفه دارد در هر جلسه گزارشی ازبازدید میدانی و اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه ها را ارائه دهد .
معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری افزود: باید با حذف موانع امکان مشارکت کامل معلولین در تمامی زمینه ها فراهم شود ودستیابی این افراد به کیفیتی از زندگی که معادل و برابر با دیگران باشد فراهم گردد .
وی افزود: مطابق آیین نامه اجرایی بند ج ماده 193قانون برنامه سوم ،تمام دستگاههای اجرایی دولتی و سازمان های غیردولتی و مالکان ساختمان های با مصرف عمومی مکلفند قسمت های مورد استفاده عمومی اماکن و ساختمانهای(خصوصی و دولتی )خود را بر اساس ضوابط مصوب شورای عالی شهرسازی و معماری برای افراد دارای معلولیت مناسب سازی نمایند.
دشتیان در ادامه از اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان خواست نسبت به مناسب سازی هتل ها ،رستوران ها و مراکز اقامتی و زیارتی جهت دسترسی معلولین اقدام و در جلسه آتی گزارش آن را ارائه نماید .
وی همچنین از نظام مهندسی ساختمان خواست جلسه ای بصورت فرعی با حضور کلیه اعضای کنترل نقشه ساختمان و کمیته پایان کار نظام مهندسی به همراه اعضای جلسه کارگروه مناسب سازی و مبلمان شهری ،برگزار نماید تا منبعد این موضوع مرتفع گردد .
دشتیان دراین جلسه از دانشگاه ها خواست با حمایت از پایان نامه هایی با موضوع مبلمان شهری و ارائه راهکارهایی در این خصوص همکاری نمایند .
وی همچنین از بخشداران خواست با همکاری اداره بنیاد مسکن و دهیاری ها هر اقدامی که در حوزه عمرانی و پروژه های توسعه روستایی صورت می پذیرد (نظیر طرح هادی) موضوع مناسب سازی و استفاده امکانات جهت معلولین نیز در دستور کار قرار گیرد.
معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری گرگان یادآور شد : انجمن جدیدالتأسیس در زمینه گردشگری معلولان وابسته به اداره بهزیستی با همکاری اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری و شهرداران تابعه جلسات و بازدید های مستمری در جهت رفع مشکلات احتمالی در دستور کار خود قرار دهند .

دستگاه های اجرایی با اداره بهزیستی شهرستان نسبت به مناسب سازی در مبلمان شهری همکاری نمایند

 

دستگاه های اجرایی با اداره بهزیستی شهرستان نسبت به مناسب سازی در مبلمان شهری همکاری نمایند

 


 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 780
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1881

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 182
بازدید دیروز: 269
بازدید ماه:1184
بازدید سال:9440
بازدید کل:2064577