عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » روح اقتصاد مقاومتی با توسعه پایدار کشور محقق می شود

دشتیان درجلسه اقتصاد مقاومتی گفت:

روح اقتصاد مقاومتی با توسعه پایدار کشور محقق می شود

روح اقتصاد مقاومتی با توسعه پایدار کشور محقق می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ،صبح امروز با حضور مدیران کل صنعت،معدن و تجارت گلستان ،تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان و معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان جلسه اقتصاد مقاومتی درفرمانداری گرگان برگزار شد .

"ابراهیم دشتیان"معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در این جلسه گفت: روح اقتصاد مقاومتی با توسعه پایدار کشور محقق می شود.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در این جلسه ضمن بیان فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان بر برون رفت از مشکلات موجود کشور با اجرای نسخه علمی و عملی اقتصاد مقاومتی،خواستار همکاری و همیاری همه دستگاه ها در این مهم شد .

وی بیان داشت: دولت تدبیر و امید خصوصا شخص رییس جمهور محترم از ابتدای سال اقدام به برطرف نمودن و حذف بعضی از آیین نامه ها و بخشنامه ها که با روح اقتصاد مقاومتی سازگار نمی باشد تأکید و دستور ورود و حضور تمام مسئولین از وزراء تا استانداران و رؤسای سازمان ها بعنوان یک تکلیف در عرصه اقتصاد مقاومتی ضروری اعلام فرمودند.

دشتیان عنوان داشت : هم اکنون جایگزینی تولید داخلی به جای واردات کالا ،بهره گیری از تجربه کشورهای موفق ،تشکیل کارگروه رفع موانع تولید ،در اختیار قرار دادن تسهیلات و پشتیبانی از تسهیلات در راستای عملیاتی کردن پروژه های اقتصاد مقاومتی از عوامل مهم در تحقق یافتن برنامه های اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل از سوی دستگاهها می باشد .

وی در ادامه به توسعه روستاها اشاره کردوافزود: توسعه روستایی با اولویت درآمد پایدار با دانش بومی و فناوری های نوین علمی از دیگر برنامه های دولت در این راستا می باشد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری اظهار داشت: در استان جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست استاندار و دبیری سازمان مدیریت و برنامه ریزی با موضوعات زیربنایی در حال پیگیری می باشد . 

روح اقتصاد مقاومتی با توسعه پایدار کشور محقق می شود

 

روح اقتصاد مقاومتی با توسعه پایدار کشور محقق می شود

 

روح اقتصاد مقاومتی با توسعه پایدار کشور محقق می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 906
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1489

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 132
بازدید دیروز: 269
بازدید ماه:1134
بازدید سال:9390
بازدید کل:2064527