عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سهميه سوخت گازوئيل ناوگان عمومي برون شهري بر اساس ميزان عملكرد آنان

از ابتداي ارديبهشت سال جاري انجام می گردد:

سهميه سوخت گازوئيل ناوگان عمومي برون شهري بر اساس ميزان عملكرد آنان

سهميه سوخت گازوئيل ناوگان عمومي برون شهري بر اساس ميزان عملكرد آنان

به موجب مصوبه هيئت وزيران از ابتداي ارديبهشت سال جاري شارژ سهميه سوخت گازوئيل ناوگان حمل و نقل عمومي برون شهري كالا و مسافر در كارت هاي سوخت آنان بر اساس پيمايش و ميزان عملكرد اين خودروها انجام مي شود .

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان؛ مهندس مهدي ميقاني مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان در اين خصوص گفت: در راستاي بهينه سازي مصرف سوخت و افزايش بهره وري و ايجا انگيزه بين رانندگان بخش حمل و نقل عمومي از اول ارديبهشت امسال سهميه سوخت ناوگان گازوئيل سوز بر اساس ميزان پيمايش يا كيلومتر طي شده تخصيص مي يابد .

وي افزود: ملاك اصلي براي ارزيابي عملكرد و پيمايش انجام شده براي اختصاص سوخت مورد نياز ناوگان نفت گاز سوز حمل و نقل عمومي جاده اي تعداد "بارنامه" و "صورت وضعيت" أخذ شده آنها است .

ميقاني تصريح كرد: در حال حاضر ناوگان حمل و نقل كالا و مسافر در صورت عدم فعاليت و يا فعاليت سهميه يكساني دريافت مي كنند كه اين رويه در مصوبه جديد هيئت وزيران اصلاح شده و بر اساس عملكرد آنان سوخت دريافت مي كنند .

ميقاني اظهار داشت: عدم دريافت اوراق صورت وضعيت و بارنامه توسط وسايل نقليه پلاك عمومي گازوئيل سوز و در صورت ثبت نشدن كاركرد ناوگان در سيستم هاي برخط صدور بارنامه و صورت وضعيت شركتهاي حمل و نقل سوختي به خودرو اختصاص نمي يابد .

وي يادآور شد: پيش بيني مي شود با اجراي طرح تخصيص سوخت براساس پيمايش و عملكرد ميزان قابل توجهي از هدر رفت سوخت جلوگيري به عمل خواهد آمد.

سهميه سوخت گازوئيل ناوگان عمومي برون شهري بر اساس ميزان عملكرد آنان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1279
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 703

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:741
بازدید سال:8997
بازدید کل:2064134