عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست تعاملي جهت بررسي مسائل بخش حمل و نقل كالاي حوزه شرق استان گلستان

با اعلام خبر اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان:

نشست تعاملي جهت بررسي مسائل بخش حمل و نقل كالاي حوزه شرق استان گلستان

نشست تعاملي جهت بررسي مسائل بخش حمل و نقل كالاي حوزه شرق استان گلستان

نشست تعاملي جهت بررسی مسائل و مشكلات بخش حمل و نقل کالاي شرق استان گلستان با حضور مدیرکل و معاون اداره كل حمل و نقل و پایانه های گلستان و مديران شركتهاي حمل و نقل کالاي شرق استان در محل انجمن صنفي كارفرمايي شركتهاي كالاي شرق در گنبد كاووس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان؛ مهندس مهدي ميقاني مديركل حمل و نقل و پايانه ها در اين جلسه ضمن تشريح اهداف برگزاري جلسه با تشكل هاي صنفي، هماهنگي و تعامل بين بخش خصوصي و عمومي رار خواستار شد..

ميقاني در ادامه اظهار داشت : سالم سازی فضا و ایجاد یک رقابت سالم از وظايف مهم صنوف می باشد و اعتماد سازمان به تشكل ها با واگذاري امور اجرايي نظير توزيع بارنامه به شركتها و صدور كارت هوشمند نمود پيدا كرده و اين فرصتي مناسب است و بايستي كه از آن به عنوان يك ابزار مفيد استفاده كنند تا دو بخش خصوصي و دولتي بتوانند در كنار هم به ارائه خدمت بپردازند.

وی افزود: سياست سازمان تسهيل امور در بخش حمل و نقل است منتهي برخي از امور مثل موضوع فرار بار به شركت ها ضربه مي زند و نقش انجمن ها در اين خصوص می بایست پر رنگ تر شده و نسبت به شناسایی نقاط فراربار اقدام كنند .

در پايان جلسه مديران شركتهاي حمل و نقل مسائل و موضوعات مختلفي را طرح كرده و در نهايت موضوعات مهم و مختلفي به شرح ذيل: - تطبيق شرايط شركت ها با ضوابط زمان تأسيس. – سيستم مديريت شركت هاي حمل و نقلي و كميسيون ها. – درج اطلاعات دقيق فرستنده و گيرنده در بارنامه. – تشكيل گشت مشترك در فصل برداشت محصولات كشاورزي طرح و جهت اجرا مصوب و ابلاغ گرديد .


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 705
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 622

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:3384
بازدید سال:3384
بازدید کل:2058521