عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست اساتید گروه های معارف استان گلستان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد


نشست اساتید گروه های معارف استان گلستان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد

نشست اساتید گروه های معارف استان گلستان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد

نشست اساتید گروه های معارف دانشگاه های استان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گلستان در سالن اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با حضور "حجت الاسلام والمسلمین امراللهی" مدیر گروه های معارف اسلامی کشور و" حجت الاسلام محمد پور" مسوول اداره نظارت و ارزشیابی گروه های معارف اسلامی برگزارشد .

" حجت الاسلام والمسلمین مازندرانی "مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گلستان در این مراسم ضمن عرض تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول گفت: فرصت فراهم شده در این جلسه که با حضور معاونین آموزشی و پژوهشی دانشگاه های استان نیز همراه شده است مسیر گروه های معارف را برای اجرای برنامه ها هموار خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین امراللهی مدیر اساتید گروه های معارف کشور گفت : گروه های معارف در دانشگاه ها پر مخاطب ترین گروه می باشند و فرصت تاثیر گذاری بر دانشجویان بیش از سایر گروه ها در اختیار این گروه می باشد.

مدیر گروه های معارف کشور اظهار داشت : مراحل جذب اساتید و صدور مجوز تسهیل یافته است و متقاضایان تمام مراحل ثبت نام و تکمیل پرونده را از طریق سایت انجام می دهند و مصاحبه نیزدر دفتر استانی نهاد رهبری صورت می گیرید و نیازی به حضور در قم نیست.

وی حذف آزمون کتبی مجوز تدریس برای دانشجویان دکتری و نویسندگان کتاب یا مقاله را از موارد تسهیل جذب اساتید گروه معارف دانست و اظهار داشت: با توجه به ارایه 16واحد از مجموع واحدهای دوره کارشناسی توسط گروه های معارف دانشگاه ها و گسترش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در سطح کشور، نیاز به جذب هیات علمی مرتبط یک ضرورت می باشد.

وی ضمن تاکید بر تشکیل شورای گروه های معارف با حضور معاونین آموزشی و پژوهشی دانشگاه افزود: بهره گیری از ظرفیت موجود در حوزه پژوهش جهت ارتقا اساتید گروه معارف باید مورد توجه شورای گروه های معارف دانشگاه ها قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین امراللهی ضمن بیان لزوم بکارگیری روش های جدید تدریس مثل روش نیاز محور در ترم آینده دانشگاه ها اظهار داشت: به چهار رکن دانشجو، استاد، محتوای آموزشی و ساختار گروه های معارف اسلامی در این روش ها باید توجه داشت، که امید است با همکاری دانشگاه ها بهره بیشتری از ارایه دروس معارف صورت بپذبرد.

گفتنی است در پایان جلسه حجج الاسلام امراللهی و محمد پور به سوالات مطرح شده از سوی معاونین و مدیران گروه معارف پاسخ دادند.

نشست اساتید گروه های معارف استان گلستان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد

 

نشست اساتید گروه های معارف استان گلستان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1238
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 481

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:741
بازدید سال:8997
بازدید کل:2064134