عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری نشست کارگروه تخصصی امور سیل و مخاطرات دریایی، برق و آب و فاضلاب استان گلستان


برگزاری نشست کارگروه تخصصی امور سیل و مخاطرات دریایی، برق و آب و فاضلاب استان گلستان

برگزاری نشست کارگروه تخصصی امور سیل و مخاطرات دریایی، برق و آب و فاضلاب استان گلستان

بیست و ششمین جلسه کارگروه تخصصی امور سیل و مخاطرات دریایی، برق و آب و فاضلاب استان گلستان در سالن اجتماعات شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ‌آب منطقه‌ای گلستان، این نشست با حضور نماینده مدیریت بحران استانداری و سایر اعضای این کارگروه شامل آب منطقه ای، اداره کل هواشناسی، راه و شهرسازی، شرکت های تولید و توزیع نیروی برق، منابع طبیعی و آبخیزداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جمعیت هلال احمر و سایر سازمان های مرتبط برگزار شد.

"مهندس سید محسن حسینی "معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان گلستان، در این نشست با اشاره به نمودارهای بلند مدت و کوتاه مدت بارندگی و پیش بینی هواشناس گفت:‌ بر اساس پیش بینی ها در سال آبی جاری با خشکسالی مواجه هستیم و دستگاه های اجرایی باید به تناسب وظیفه آمادگی لازم را برای مواجه شدن با بحران را داشته و برنامه ریزی نمایند.

وی در ادامه افزود: با توجه به وجود نقاط سیل خیز متعدد در سطح استان ، همه ساله این استان در اثر وقوع بارش ها با بروز سیلاب روبروست و به همین جهت باید تدابیر پیشگیرانه ای برای کاهش خطرات ناشی از سیل اتخاذ شود.

مهندس حسینی در پایان خواستار تسریع در مبادله موافقت نامه و اجرای پروژه های حوادثی شد و خاطرنشان کرد: در نشست های بعدی این کارگروه دستگاه اجرایی برای حوزه مشخص برنامه اجرایشان را مطرح نمایند تا منجر به تصمیم گیری های عملیاتی در این حوزه ها شود.

گفتنی است در ادامه این نشست، نمایندگان دستگاههای دستگاه اجرایی شامل هواشناسی، مدیریت بحران استانداری و نیروگاه برق علی آباد کتول گزارشی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته دستگاه مربوطه خود ارائه دادند. 

برگزاری نشست کارگروه تخصصی امور سیل و مخاطرات دریایی، برق و آب و فاضلاب استان گلستان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 852
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 424

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 66
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:3348
بازدید سال:3348
بازدید کل:2058485