عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ایجاد کشاورزی نوین دردستور کار شرکت تعاونی گرگان قرار بگیرد

ترابی بخشدار مرکزی گرگان :

ایجاد کشاورزی نوین دردستور کار شرکت تعاونی گرگان قرار بگیرد

ایجاد کشاورزی نوین دردستور کار شرکت تعاونی  گرگان قرار  بگیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان ،"محمدرضا ترابی"بخشدار مرکزی گرگان در دیدار با مدیرعامل و اعضای شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی گرگان گفت: با دراختیار قرار دادن و تقویت ادوات کشاورزی نوین و بروز می توانیم در زمینه توسعه بخش کشاورزی به کشاورزان عزیز خدمات رسانی نماییم.

وی افزود: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغییر اقلیم آب و هوایی در کشور ضروری است در کاشت،داشت و برداشت محصولات را به نحوی مدیریت و برنامه ریزی نماییم تا در کمترین زمان بهترین بهره وری را شاهد باشیم .

ترابی اظهار داشت:با توجه به تمامی روستا های گرگان عضو شرکت تعاونی روستا هستند و حجم قابل توجهی از سرمایه مادی و معنوی در شرکت تعاونی بصورت باالقوه وجود دارد می توان کاری های بزرگی در راستای خدمت رسانی به روستا ها انجام داد .

بخشدار مرکزی گرگان گفت : با توجه به یکپارچه نبودن زمین های کشاورزان ، و مقرون به صرفه نبودن خرید تجهیزات مدرن برای زمین داران ، شرکت تعاونی بخش مرکزی گرگان می تواند به عنوان یک الگو در استان گلستان تجهیزات کشاورزی مکانیزه را خریداری نماید و با کمترین قیمت و بصورت استیجاری در اختیار کشاورزان قرار دهد .

وی یادآور شد : امید است با ورود شرکت تعاونی به بخش خرید ادوات مدرن ، زمینه ورود و اجاره این ادوات از استان های همجوار کاهش پیدا کند و به نوعی باعث کاهش هزینه تمام شده برای کشاورزان شود.

بخشدار مرکزی گرگان در ادامه از مدیرعامل تعاونی دهیاران بخش مرکزی گرگان خواست پیگیری های لازم را در تحقق این هدف را داشته باشد.

شرکت تعاونی بخش مرکزی با سرمایه گذاری در بنگاه تولیدی ،زمینه اشتغالزایی در روستاها فراهم کنند

رضا ترابی در جلسه با شرکت تعاونی بخش مرکزی گرگان گفت : ایجاد اشتغال علاوه بر درآمدزایی، سبب حفظ روستاها، کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها و در نهایت توسعه در مناطق روستایی می شود.

وی با اعلام این مطلب افزود : شرکت تعاونی بخش مرکزی می تواند با سرمایه گذاری در بخش های تولید ، خرید سهام کارخانه فعال استان و ایجاد کارگاه های تولید خرد ، زمینه اشتغالزایی را در روستاها فراهم می‌کند.

ترابی در ادامه افزود : با برگزاری تور های اقتصادی می توان دهیاران را با ظرفیت صنعتی گلستان آشنا کرد و فرصت های سرمایه گذاری کلان را در گفتگو با صاحبان صنایع موفق استخراج کرد .

بخشدار مرکزی گرگان دربخش بعدی سخنانش گفت : ایجاد واحد بازاریابی وبرندینگ برای خرید و فروش محصولات روستاییان از ضروریات است .

ترابی در ادامه گفت: شرکت تعاونی روستایی شهرستان گرگان در ادامه گفت : ارتباط با مراکز تحقیقات کشاورزی ، تهیه بذر و کود و سم با قیمت مناسب و کیفیت مناسب میتواند راهی دیگر در جهت خدمت رسانی به روستاییان باشد .

وی سپس افزود : ضروری است ، اعضا شرکت تعاونی با توجه به میزان مشارکت و سرمایه گذاری که در شرکت انجام داده اند بهره مندی لازم را از خدمات ببرند .

ترابی درپایان گفت : می توان فعالیت های شرکت تعاونی روستایی در یزد ، گیلان ، مازندران و اصفهان به عنوان مد نظر قرار داد و بعنوان مدل های موفق مورد استفاده و بهره برداری قرار داد .

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1174
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1581

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 447
بازدید دیروز: 271
بازدید ماه:8047
بازدید سال:8047
بازدید کل:2063184