عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » توجه به مسایل فرهنگی خانواده برای رشد موالید نیاز جامعه امروزی ما می باشد

فرماندار گرگان در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان گرگان گفت :

توجه به مسایل فرهنگی خانواده برای رشد موالید نیاز جامعه امروزی ما می باشد

توجه به مسایل فرهنگی خانواده برای رشد موالید نیاز جامعه امروزی ما می باشد

فرماندار گرگان در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان گرگان با گرامیداشت سوم دیماه روز ملی ثبت احوال گفت : توجه به مسایل فرهنگی خانواده برای رشد موالید نیاز جامعه امروزی ما می باشد.
محمد حمیدی در ادامه با اشاره به آمار ازدواج ، طلاق ،ولادت و وفات گفت: در ابتدای سال 98 تاکنون با اشاره به آمار ثبت احوال گرگان 4224نفر ولادت ثبت شده که نسبت به سال قبل کاهش 12.9درصد را شاهد هستیم و در زمینه طلاق نیز متاسفانه شاهد رشد امارطلاق هستیم که  نیاز است برنامه ریزی های پیشگیرانه در این خصوص صورت گیرد.
فرماندار گرگان با اشاره به فضای فرهنگی در جامعه امروزی افزود: امروزه با ماشینی شدن زندگی ها و سو استفاده دشمن از تغییر زندگی سنتی به صنعتی نیاز است کار فرهنگی بیشتری در خصوص اهمیت خانواده صورت گیرد و ارزش های دینی برای نسل جوان امروز در دستور کار قرار گیرد .
وی افزایش آمار فوت و طلاق را در کنار ولادت و ازدواج نگران کننده خواند و خواستار توجه بیش از پیش به خانواده شدو از دستگاه های متولی امر خواست دلایل این آمارها را بررسی و پیگیری نمایند. 
حمیدی همچنین از سازمان های مردم نهاد خواست با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و توجه به خانواده و رشد موالید با استفاده‌ از ظرفیت اساتید در جامعه ورود نمایند تا بتوانیم در آینده نزدیک شاهد جامعه ای پویا ، بانشاط و جوان باشیم.
"دولو"مدیر کل ثبت احوال استان گلستان در جلسه این شورا با گرامیداشت سوم دیماه روز ملی ثبت احوال گفت: سازمان ثبت احوال وظیفه مهم ثبت وقایع حیاتی را بر عهده دارد و با توسعه تکنولوژی امروزه یکی از پایگاه های بزرگ اطلاعاتی می باشد.
وی افزود:در حال حاضر تعداد زیادی از دستگاه اجرایی و نظارتی بصورت مستقیم با سامانه ثبت احوال متصل می باشد و خدمت می گیرند و با تکمیل کارت های ملی هوشمند چندین خدمت خاص دیگر به دستگاه های مختلف داده خواهد شد.

توجه به مسایل فرهنگی خانواده برای رشد موالید نیاز جامعه امروزی ما می باشد

 

توجه به مسایل فرهنگی خانواده برای رشد موالید نیاز جامعه امروزی ما می باشد

 







بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 344
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2721

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 434
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:722
بازدید سال:8978
بازدید کل:2064115