عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شهر گرگان از سبقه تاریخی بالایی در منطقه شمال کشور برخوردار است

فرماندار گرگان در دیدار با سفیر اتریش گفت:

شهر گرگان از سبقه تاریخی بالایی در منطقه شمال کشور برخوردار است

 شهر گرگان از سبقه تاریخی بالایی در منطقه شمال کشور برخوردار است
فرماندار گرگان در دیدار با سفیر اتریش در ایران، ضمن تقدیر از تلاش‌های شهرداری گرگان برای توسعه همه جانبه شهر، گفت: شهر گرگان از سبقه تاریخی بالایی در منطقه شمال کشور برخوردار است.
محمد حمیدی گفت: یکی از موضوعاتی که کمتر در جذابیت‌های شهر گرگان به آن پرداخته شده، رتبه نخست شهر گرگان در میزان شادی و برگزاری مراسم‌های شاد در کشور است.
وی اضافه کرد: قدمت تاریخی و آثار باستانی موجود در گرگان و شاد بودن مردم این شهردرکناربقیه ظرفیت های طبیعی و فرهنگی باعث می‌شود ما حضور گردشگران زیادی را در گرگان داشته باشیم و از سوی دیگر این پتانسیل‌ها، توجیه سرمایه‌گذاری در شهر به ویژه در حوزه گردشگری را  افزایش می‌دهد.
عبدالرضا دادبود شهردار گرگان نیز در این نشست اظهار کرد: جاذبه های گردشگری و  طبیعی گرگان مورد توجه بسیاری از گردشگران و علاقمند به طبیعت‌گردی در ایران و خارج از کشور است.
وی ادامه داد: با توجه به این ظرفیت‌ها، شهرداری گرگان توسعه گردشگری شهری را در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا توسعه روابط بین‌الملل هم به صورت جدی در دستور کار شهرداری گرگان قرار دارد.
شهردار گرگان تصریح کرد: شهرداری گرگان در حال حاضر با شهر گوانگجو چین و اکتائو در قزاقستان تفاهمنامه همکاری دارد و با شهرهایی در ترکیه، اسپانیا و پرتقال هم مذاکراتی برای توسعه روابط بین‌المللی شهری انجام داده‌ایم.
دادبود بیان کرد: در این روابط بین‌المللی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و گردشگری باب فعالیت‌های مختلف را باز کرده‌ایم و در صورت تمایل آمادگی برقراری زمینه مناسبات فرهنگی، اقتصادی، گردشگری و آموزشی را با یکی از شهرهای اتریش داریم.
وی گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که در دنیای امروز باید به آن توجه کرد، موضوع توسعه گردشگری است و در این راستا شهرداری گرگان پروژه‌های مختلفی را طراحی کرده که بخشی از آن اجرا شده و بخشی از آن هم در حال اجرا است.





بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 294
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2455

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 133
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:3415
بازدید سال:3415
بازدید کل:2058552