عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جشن نسیم مهر در راستای حمایت از خانواده زندانیان در گرگان برگزار می گردد

فرماندار شهرستان گرگان خبر داد:

جشن نسیم مهر در راستای حمایت از خانواده زندانیان در گرگان برگزار می گردد

 جشن نسیم مهر در راستای حمایت از خانواده زندانیان در گرگان برگزار می گردد
مهندس حمیدی در جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان گرگان گفت: در راستای حمایت و تکریم از خانواده‌های زندانیان و به مناسبت روز نسیم مهر ، جشن نسیم مهر در گرگان برگزار خواهد شد. 
جلسه انجمن حمایت از زندانیان باحضور فرماندار شهرستان گرگان ،دادستان مرکزاستان و مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی استان گلستان واعضای انجمن در محل اداره زندان گرگان برگزار شد .
 این جلسه که به منظور چگونگی کمک به خانواده زندانیان بویژه پر کردن اوقات فراغت فرزندان آنان برگزار گردید فرماندار گرگان گفت:مردم و مسولین باید زمینه حمایت از زندانیان و حل مشکلات خانواده‌های آنان را که از اهداف انجمن می باشد فراهم آورده و با انجمن همکاری نمایند.
فرماندار گرگان گفت: خانواده زندانيان قربانياني هستند كه پس از به زندان افتادن سرپرست آنها، فرزندانشان از كمترين حمايت ها برخوردار مي شوندو یکی از برنامه های ما در شهرستان گرگان توجه به مسائل اجتماعی بوده که در این خصوص رسیدگی به خانواده زندانی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود وضعیت خانواده زندانیان خواهد شد.
فرماندار در خصوص پر کردن اوقات فراغت فرزندان زندانیان گفت:  تاثير متغيرهايي چون مدت زنداني شدن و نوع جرم زنداني در عملکرد تحصيلي فرزندان از لحاظ آماري تاثیرگذار بوده و انجمن نیز تلاش خواهد کرد آسيب هاي ناشي از زنداني شدن فرد را در ابعاد اقتصادي، عاطفي، اجتماعي و آموزشي بر خانواده و به خصوص فرزندان، کنترل و به حداقل رساند.
مهندس حمیدی یکی دیگر از برنامه های انجمن در راستای حمایت از خانواده زندانیان را برگزاری برنامه ها و جشن نسیم مهر در شهرستان عنوان کرد و گفت: به مناسبت روز نسیم مهر و در راستای تکریم خانواده‌های زندانیان، جشن نسیم مهر در گرگان برگزار خواهد شد.

جشن نسیم مهر در راستای حمایت از خانواده زندانیان در گرگان برگزار می گردد

 







بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 331
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2433

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 114
بازدید ماه:8165
بازدید سال:8165
بازدید کل:2063302