عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » امور تربيتي هديه نظام جمهوري اسلامي به آموزش و پرورش بود


امور تربيتي هديه نظام جمهوري اسلامي به آموزش و پرورش بود

امور تربيتي از ابتداي تأسيس تاكنون موفق به ارائه خدمات ارزشمندي به كشور شده است از جمله كشف و هدايت استعدادهاي فرهنگي و هنري و علمي ، مقابله با نفوذ افكار انحرافي و دفاع از مباني نظام اسلامي از جمله خدمات امور تربيتي بوده كه هر كدام در جاي خود قابل تقدير است در حقيقت امور تربيتي هديه نظام اسلامي به آموزش و پرورش بود.

در ديدار جمعي از دانش آموزان آموزش و پرورش گرگان با "احمدي"فرماندار گرگان ، كه به مناسبت هفته امور تربيتي برگزار گرديد فرماندار گفت: شهيدان رجايي و باهنر اسوه هاي خدمتگزاري در نظام جمهوري اسلامي بودند و با اعتقاد به لزوم تربيت نسل متعهد به اسلام و انقلاب اسلامي،امور تربيتي را در آموزش و پرورش ايجاد كردند.

وي بيان داشت: امور تربيتي از ابتداي تأسيس تاكنون موفق به ارائه خدمات ارزشمندي به كشور شده است از جمله كشف و هدايت استعدادهاي فرهنگي و هنري و علمي ، مقابله با نفوذ افكار انحرافي و دفاع از مباني نظام اسلامي از جمله خدمات امور تربيتي بوده كه هر كدام در جاي خود قابل تقدير است در حقيقت امور تربيتي هديه نظام اسلامي به آموزش و پرورش بود .

فرماندار افزود: شرايط امروز جهاني بدون ترديد تقابل انديشه ها و افكار و مباني است ،تقابل نظام ليبرال دموكراسي و نظام هاي فكري بشري با نظام الهي كه مصداق برجسته و روشن آن نظام جمهوري اسلامي است .

وي گفت: هر نظام فكري كه منطبق بر فطرت و متكي به وحي و مبتني بر علم و عقل باشد بقا و دوام خواهد داشت لذا انديشه پروري و توليد علم و فكر و تهذيب مهمترين اهداف دستگاه تعليم و تربيت اسلامي است كه نقش امور تربيتي در اين مسير برجسته است .

فرماندار افزود:بايد تلاش كنيم كه سه توصيه مقام معظم رهبري را كه تهذيب ،تحصيل و ورزش است عملاً در زندگي پياده كنيم تا سرفرازي خود و سربلندي ميهن اسلامي را كسب كنيم.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1310
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 9

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 133
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:3415
بازدید سال:3415
بازدید کل:2058552