عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » امروز ارتش ایران از ممتاز ترین لشکر های جهان است

استاندار گلستان:

امروز ارتش ایران از ممتاز ترین لشکر های جهان است

امروز ارتش ایران از ممتاز ترین لشکر های جهان است

استاندار گلستان در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: امروز ارتش ایران جزء ممتازترین ارتش های جهان است و از ایام پیروزی انقلاب تا به امروز تلاش های تابناکی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در آیین رژه نیروهای مسلح استان گلستان تصریح کرد: مردمی بودن و همراهی با انقلاب از مهمترین نقش آفرینی های ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و هست و کمتر کسی است که  کارنامه و نقش آفرینی ارتش در دوران پیروزی انقلاب با اعتصاب، تخلیه پادگان ها، خنثی کردن کودتاها و ناکارآمد کردن فرماندهان وابسته به رژیم گذشته و نیز دلاوری آنان در دوران دفاع مقدس از یاد ببرد.

وی با اشاره به فلسفه نامگذاری روز ارتش از سوی امام راحل و نیز لشکر حزب الله دانستن از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: این تصمیم امام راحل برگرفته از منطق والا و مدیریت انقلابی ایشان و نیز در جهت جلوگیری از توطئه های تخریب و انحلال ارتش در اوایل انقلاب بود.

استاندار گلستان با بیان اینکه امروز ارتش با سلاح ایمان، توکل، افسران مومن، شجاع و انقلابی و تجهیزات پیشرفته نظامی در آمادگی کامل برای دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشور قرار دارد، تصریح کرد: مردم فهیم ایران اسلامی همواره قدردان دلاوری های ارتش جمهوری اسلامی و دیگر نیروهای مسلح هستند.

دکتر صادقلو  با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش به‌سزایی در شکل‎گیری در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است،گفت:امروز ارتش ما با سلاح ایمان در برابر هر نوع تهدید و توطئه‎های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده است.

 همچنین در این مراسم ارشد نظامی آجا در استان های مازندران و گلستان با تبریک 29 فروردین، این روز را پیوند دهنده عمیق بین مردم با ارتشیان دانست و گفت: امروز روز ارتش بویژه نیروی زمینی بوده که تاریخ بر اخلاص آنان در دفاع از کشور گواهی می دهد.

امیر سرتیپ دوم منصور خمری با تاکید بر اینکه ارتشیان در سنگر دفاع از مرز و بوم این سرزمین ثابت قدم هستند، تصریح کرد: امروز ارتش و دیگر نیروهای مسلح نه تنها یک جان بلکه صد جان اگر داشته باشند را در انجام ماموریت های محوله از سوی فرماندهی کل قوا و در راستای حفظ و استقلال کشور دریغ نخواهند کرد و آماده مقابله با هر گونه تهدید احتمالی دشمنان در شرایط جغرافیایی زمین، هوا و دریا هستند.

 گفتنی است در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در گلستان، اعضای شورای تامین و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، از چهار خانواده شهید نیروهای مسلح استان (ارتش ، سپاه ، نیروی انتظامی و مرزبانی) با اهدای هدایایی تجلیل شد.

در ادامه یگان های نظامی و زرهی نیروهای مسلح استان گلستان از مقابل جایگاه و تمثال رهبر معظم انقلاب و امام راحل رژه رفتند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1218
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 708

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 271
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:3553
بازدید سال:3553
بازدید کل:2058690