عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دانشجویان همواره در صف اول مبارزه با استکبار و کانون آزادیخواهی بوده اند

احمدی ،فرماندار شهرستان گرگان:

دانشجویان همواره در صف اول مبارزه با استکبار و کانون آزادیخواهی بوده اند

دانشجویان همواره در صف اول مبارزه با استکبار و کانون آزادیخواهی بوده اند

حیدر علی احمدی،فرماندار شهرستان گرگان به مناسبت روز دانشجو گفت : روز 16 آذر سال 32 را بایستی روز هوشمندی و بصیرت مردم و تراوش خوی ضد استکباری دانشجویان ایران و دانشجو مظهر نشاط و جوانی است، دانشجویان همواره در صف اول مبارزه با استکبار و کانون آزادیخواهی بوده اند .

وی بیان داشت: آنچه که باعث شد تا 16 آذر روز دانشجو در تاریخ بماند این بود که دانشجویان با هوشمندی و بصیرت دریافته بودند که استقلال و آزادی آنها توسط استکبار در خطراست و برای همین در مقابل نیکسون و ایادی داخلی اش سینه سپر کردند.

فرماندار تصریح کرد:رسالت دانشجو فراگیری علم و فعالیت و تلاش در جهت تولیدات نرم افزای است و هیچگاه این رسالت خود را فراموش نخواهد کرد ، همانطور که امروز با تداوم نهضت نرم افزاری توانستیم قله های رفیع پیشرفت را طی نماییم .

فرماندار گرگان تاکید کرد : مطالبه گری ، فهم سیاسی و بینش عمیق نسبت به مسائل روز ، عدالتخواهی در قامت دانشجویان نقش بسته و دلهای بیدار جوانان و دانشجویان همواره به دنبال ساختن کشوری آباد و مبارزه با تبعیض و بی عدالتی می باشد .

احمدی گفت : امروز دانشجویان در فضایی قرار دارند که می توانند با استفاده از وسایل ارتباطی روز ، بخوبی نقش ظالمانه آمریکا و غربی ها را در قبال سایر کشورها و چپاول آنها ببینند و این موقعیت خوبی است تا قدر این فرصت را بدانیم و صدای بلند ضد استکباری خود را به گوش دشمنان ایران و اسلام برسانیم .

وی ادامه داد: دانشجویان باید چراغ راه و هدایت داشته باشند و در کشور ما کشتی نجات راهی است که مقام معظم رهبری ناخدای آن است و می توانند در راستای منویات ایشان مخصوصا در چهارچوب تولید علم و اقتصاد مقاومتی کشور را بسازند.

فرماندار گرگان در پایان از حضور گرم مردم در استقبال از رئیس جمهور تقدیر و تشکر کرد و این حضور گرم را پشتوانه ای برای نظام و انقلاب دانست .

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 965
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 450

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 380
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:668
بازدید سال:8924
بازدید کل:2064061