عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تبیین دستاوردها و خدمات دولت سبب امیدآفرینی و آرامش جامعه می‌شود

فرماندار گرگان:

تبیین دستاوردها و خدمات دولت سبب امیدآفرینی و آرامش جامعه می‌شود

 

  

تبیین دستاوردها و خدمات دولت سبب امیدآفرینی و آرامش جامعه می‌شود

 

 فرماندار گرگان در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر که در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) گرگان برگزار شد، تاکید کرد که تبیین دستاوردهاو خدمات دولت سبب امیدآفرینی و آرامش روانی جامعه می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان، عیسی پایین محلی در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره این شهدای والامقام اظهار کرد: این دو شهید با وجود عمر کوتاه مدیریتی خود، مجاهدانه و مخلصانه به مردم و نظام اسلامی خدمت کردند و همین امر سبب شده به عنوان الگویی در تراز انقلاب و ارزش‌ها برای کارگزاران نظام اسلامی باشند.

فرماندار گرگان با اشاره به قدرتمندی و اثرگذاری جمهوری اسلامی ایران در مناسبات منطقه‌ای و بین‌المللی گفت: پس از گذشت حدود 43 سال، امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و عزت قرار دارد و هر ملت و حاکمیتی هم که با این نظام همراه شد تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای شده است.

وی بر ارائه تصویر واقعی از خدمات دولت به مردم تأکید کرد و افزود: تبیین دستاوردها و خدمات دولت سبب ایجاد امید و آرامش روانی جامعه خواهد شد و اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم نیز بهبود خواهد یافت.

پایین‌محلی با اشاره به مشکلاتی که دولت سیزدهم در بدو فعالیت خود با آن مواجه بود، گفت: کسری شدید بودجه ، تورم مزمن و فزاینده، مشکلات ارزی، فوتی‌های روزانه 700 نفره ناشی از کرونا، تنش‌های شدید آبی و برقی و ... از مشکلات اساسی دولت سیزدهم بود که دولت توانست با همراهی مردم، بخش قابل توجهی از این مشکلات را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه هنوز برخی از مشکلات به‌جای مانده از گذشته مانند تورم و گرانی‌های افسارگسیخته مردم را رنج می‌دهد، خاطرنشان کرد: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی همه تلاش خود را برای بهبود شرایط وکاهش مشکلات اقتصادی به کار گرفته و اصلاحات ساختاری مانند مردمی سازی یارانه‌ها، افزایش مستمری و سرانه‌های پرداختی به اقشار کم درآمد و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و ... از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 264 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی و تولیدی در هفته دولت در شهرستان گرگان افزود: از این تعداد 195 پروژه عمرانی و 69 طرح در حوزه اقتصادی و تولیدی است که با بهره برداری از این پروژه‌ها برای 448 نفر شغل ایجاد خواهد شد و بیش از 136 هزار خانوار نیز از منافع آن برخوردار می‌شوند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 154
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3744

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 161
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:3443
بازدید سال:3443
بازدید کل:2058580