عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آسیب‌های اجتماعی با همدلی، روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی قابل حل است / نظام مدیریت اجتماعی دانش‌آموزان مورد توجه قرار گیرد

فرماندار گرگان در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب:

آسیب‌های اجتماعی با همدلی، روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی قابل حل است / نظام مدیریت اجتماعی دانش‌آموزان مورد توجه قرار گیرد

آسیب‌های اجتماعی با همدلی، روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی قابل حل است / نظام مدیریت اجتماعی دانش‌آموزان مورد توجه قرار گیرد

 
فرماندار گرگان گفت: جنگ نرم دشمنان و بعضا بی‌توجهی مسئولان سبب پدیدآمدن آسیب‌های اجتماعی و چالش‌های غیرقابل جبران در جامعه شده است که تنها با همدلی و روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی قابل حل خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان، عیسی پایین‌محلی در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان گرگان با تاکید بر داشتن  ایمان و اخلاق اسلامی اظهارکرد: همه اصول و فروع دین و ارزش‌های اسلامی در دلِ ایمان و اخلاق اسلامی نهفته است و رعایت این شئونات اسلامی راه سعادت بشر و خانواده‌ها را فراهم خواهد کرد.

فرماندار گرگان با بیان اینکه تسهیل امر ازدواج جوانان برای همه دستگاه‌ها یک تکلیف است، گفت: یکی از راه‌های رسیدن به سعادت توجه به ازدواج، تشکیل خانواده و فرزندآوری است که در شرایط کنونی مورد تاکید رهبر معظم‌انقلاب اسلامی و مسئولان اجرایی نظام قرار دارد.

وی افزود: تنها کانون گرم انسان‌ساز، خانواده است به این معنا که افراد در هر شرایطی در قبال خانواده خود احساس مسئولیت می‌کنند. کودکان در این خانواده‌ها ممکن است حتی به رهبری و مرجعیت یک جامعه برسند یا سایر مشاغل را پیشه کنند.

پایین محلی ادامه داد: خانواده‌ها در امر ازدواج حتما به اصالت و نجابت خانواده‌ها توجه کنند. هدف از ازدواج یکی شدن زن و مرد و کامل شدن آنهاست. تکالیفی هم که اسلام برای خانواده تعیین کرده دو طرفه بودن تکالیف زن و مرد و وظایفی وکه در قبال یکدیگر و فرزندان خود دارند، هستند.

وی با بیان‌ اینکه دشمن درصدد استحاله فرهنگی جامعه مسلمان ایرانی است، گفت: ما با دو دشمن درگیر هستیم یکی دشمن بیرونی و دیگری داخلی که نشات گرفته از فرصت‌سوزی و ظرفیت‌هایی است که به سادگی از دست می‌دهیم.

فرماندار گرگان اظهارکرد: متاسفانه جنگ نرم دشمنان و بعضا بی‌توجهی مسئولان سبب پدیدآمدن آسیب‌های اجتماعی و چالش‌های غیرقابل جبران در جامعه شده است که تنها با همدلی و روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی قابل حل خواهد بود.

وی نقش آموزش و پرورش و نظام مدیریت اجتماعی دانش‌آموزان را برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بسیار مهم دانست و گفت: این نظام تربیتی باید با تدابیر ویژه و برنامه‌ریزی کارشناسانه شکل بگیرد چراکه با توجه به اثرگذاری و جمعیت قابل توجه آن، می‌توانند جلوی آلودگی‌ها را بگیرند و بخشی از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهند.

وی ادامه داد: رویکرد تحولی دولت سیزدهم، عدالت گستریِ تحولیِ دانش بنیان است تا استفاده از ابزار فضای مجازی که تبدیل به یک تهدید  شده است را به یک فرصت مبدل کند.

پایین‌محلی با بیان اینکه جهاد امروز به مراتب سخت‌تر از جهاد دیروز است، اضافه کرد: امروز تقابل ما با دشمن نامرئی، اما بنیان‌افکن است. اگر تاوان جهاد دیروز اسارت و شهادت بود اما امروز مبارزه با اختاپوس هزار سر در همه زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... است.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 233
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3673

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 184
بازدید دیروز: 92
بازدید ماه:184
بازدید سال:8440
بازدید کل:2063577