عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اجرای فاز اول طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در شهرستان گرگان


اجرای فاز اول طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در شهرستان گرگان

 اجرای فاز اول طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در شهرستان گرگان

سرپرست فرمانداری گرگان گفت: کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی در دستگاه های اجرایی موضوع ماده ۲ قانون مدیریت بحران مشمول فاز اول طرح هوشمندسازی بوده و ملزم به رعایت آیین نامه ابلاغی می باشند، مطابق  دستورالعمل ابلاغی کلیه کارکنان و خدمات گیرندگان ادارات ملزم به ارایه کارت واکسیناسیون و یا تست منفی آزمایش کرونا میباشند .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری : حجت یزدویی 21 آذر در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: به جهت پیشگیری از انتقال کرونا در اصناف، کلیه متصدیان و کارکنان واحد‌های صنفی باید واکسینه شوند و نسبت به نصب کارت واکسن پرسنل در محل قابل رویت اقدام نمایند ، ارائه کارت واکسن برای متقاضیان صدور پروانه کسب اصناف نیز الزامی میباشد.
وی در ادامه گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز اقامتی با رویکرد اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا با نظارت اداره میراث فرهنگی در کلیه هتل ها ،  مهمان‌پذیر ها و بومگردی و نظایر آن پیاده سازی و هرگونه ارایه خدمات با ارائه کارت واکسیناسیون یا تست منفی  PCR مشتریان ضروری است.
یزدویی ادامه داد: یکی از اولویت های اصلی ما واکسیناسیون تمامی دانش آموزان است که خوشبختانه با سرعت خوبی در حال انجام است و در حال حاضر بیش از ۳۳ هزار نفر معادل ۸۵ درصد دانش آموزان حداقل یک دُز واکسن را دریافت کرده اند و تلاش داریم هرچه سریع تر به صد درصد برسیم.
به گفتخ سرپرست فرمانداری گرگان:  ۸۱.۵ درصد جمعیت ۱۲ سال به بالا شهرستان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند که ۳۳۶ هزارو ۹۲۹ دوز اول و ۲۸۶ هزارو ۶۸۳ دوز دوم میباشد.
سرپرست فرمانداری گرگان از کلیه شهروندان شهرستان که تاکنون موفق به واکسیناسیون نگردیده اند تقاضا داشت با مراجعه به مراکز پیش بینی شده نسبت به انجام واکسن اقدام نمایند.
 

 اجرای فاز اول طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در شهرستان گرگان

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 221
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3546

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 430
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:718
بازدید سال:8974
بازدید کل:2064111