عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ارتقای فرهنگ جامعه بدون ترویج کتابخوانی میسر نیست


ارتقای فرهنگ جامعه بدون ترویج کتابخوانی میسر نیست

ارتقای فرهنگ جامعه بدون ترویج کتابخوانی میسر نیست

 

مهندس حمیدی فرماندار گرگان گفت: با توجه به کمرنگ شدن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین افراد جامعه، اجرای طرح های انگیزشی باعث ترویج فرهنگ کتاب در بین عموم، بویژه جوانان خواهد شد. 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان مهندس حمیدی ظهر امروز 27 آبان در  در مراسم تجلیل از برگزیدگان کتابخانه های عمومی این شهرستان اظهار داشت؛ در جامعه امروزی با وجود فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و دسترسی آسان به اطلاعات مختلف، فرهنگ کتابخوانی بسیار مظلوم واقع شده است و اگر ترویج این فرهنگ در بین افراد جامعه در اولویت قرار نگیرد در آینده دچار آسیب های اجتماعی خواهیم شد. 
حمیدی تاکید کرد: باید با اقدامات اصولی و برنامه ریزی های از پیش تعیین شده، اکثریت جامعه بویژه جوانان را به سمت فرهنگ کتاب خوانی هدایت کنیم. 
فرماندار گرگان با بیان اینکه باید از ظرفیت همه ی ادارات شهرستان برای کمک به توسعه فرهنگ کتابخوانی استفاده شود، تصریح کرد: فرمانداری گرگان در همه ی زمینه ها برای ترویج فرهنگ کتاب بویژه در مناطق محروم شهری و همینطور روستاها در کنار اداره کل کتاب خانه های عمومی خواهد بود و با برگزاری جلسات مداوم و برنامه ریزی اصولی جهت تسریع در ترویج این فرهنگ اقدام خواهد کرد. 
وی از اجرای ٢٢ طرح مختلف در هفته کتاب و کتابخوانی خبرداد و گفت؛ با کمک حوزه اجتماعی استانداری این برنامه ها را طی چند روز آینده عملی خواهیم کرد، اما باتوجه به شرایط قرمز شیوع کرونا در سطح شهرستان برگزاری آنها ها به صورت مجازی خواهد بود. 
حمیدی گفت: همه ی شهرداران در شهرستانها از تبلیغات محیطی استفاده خواهند کرد تا در کنار اداره کتابخانه های عمومی اطلاع رسانی خوبی داشته باشند.
 

ارتقای فرهنگ جامعه بدون ترویج کتابخوانی میسر نیست

 

ارتقای فرهنگ جامعه بدون ترویج کتابخوانی میسر نیست

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 416
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3158

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 376
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:664
بازدید سال:8920
بازدید کل:2064057