عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » عملیات اطفا حریق در ارتفاعات توسکستان همچنان ادامه دارد

فرماندار گرگان در جلسه مدیریت بحران:

عملیات اطفا حریق در ارتفاعات توسکستان همچنان ادامه دارد

عملیات اطفا حریق در ارتفاعات توسکستان همچنان ادامه دارد

 

فرماندار گرگان گفت: با توجه به صعب و العبور بودن مسیر آتش سوزی و تردد مشکل در آن منطقه، هنوز مهار آتش به طور کامل انجام نشده است و تمام نیرو های امدادی با حد اکثر توان مشغول اطفا حریق در منطقه هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان، مهندس حمیدی در جلسه مدیریت بحران که در محل طرح جنگلداری منابع طبیعی توسکستان برگزار شد، با اشاره به صعب العبور بودن مسیر آتش سوزی آفزود: تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز فرهم شده است تا هرچه سریع تر عملیات اطفا حریق به پایان برسد.

فرماندار گرگان خبر داد: یک تیم سه نفره متشکل از فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان و معاون امداد و نجات هلال احمر استان تمامی اختیارات لازم را برای انتخاب افراد متخصص و همچنین اعزام آنها به بالای ارتفاعات توسکستان را دارند و با توجه به شرایط جوی موجود تصمیمات لازم توسط این کمیته در محل حادثه اتخاذ خواهد شد.

حمیدی ادامه داد: تمامی امکانات و تجهیزات مناسب برای بیتوته نمودن نیرو های امدادی در طول شبانه روز در ارتفاعات توسکستان فراهم شده است.

فرماندار گرگان با بیان اینکه از صبح روز پنج شنبه تیم های ١٢ نفره متشکل از منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر و نیرو های مردمی با هماهنگی کمیته فوق به محل حادثه اعزام شدند، افزود: انتخاب نیرو های متخصص منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر باید مورد تاکید کمیته فوق باشد.

همچنین مهندس حمیدی تاکید کرد؛ تا پایان مهار کامل آتش در ارتفاعات توسکستان، هر روز صبح و عصر جلسه اضطراری به منظور پیگیری آخرین وضعیت منطقه و همچنین بررسی شرایط موجود در محل طرح جنگلداری منابع طبیعی با حضور همه ی دستگاه های مربوطه به جهت رسیدگی و ساماندهی کامل نیرو های امدادی برگزار خواهد شد.

عملیات اطفا حریق در ارتفاعات توسکستان همچنان ادامه دارد

 

عملیات اطفا حریق در ارتفاعات توسکستان همچنان ادامه دارد

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 290
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3140

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 374
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:662
بازدید سال:8918
بازدید کل:2064055