عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آرد و نان گران نخواهد شد


آرد و نان گران نخواهد شد

آرد و نان گران نخواهد شد

فرماندار گرگان گفت: هیچ نوع گرانی آرد و نان در سطح شهرستان گرگان نه اعلام شده و نه در دست بررسی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری فرمانداری گرگان، محمد حمیدی در جلسه شورای ادارای فرمانداری گرگان گفت: آنچه که در روزهای اخیر در خصوص گرانی آرد و نان مطرح شده یک شایعه بی پایه و اساس است و هیچ گونه گرانی در این خصوص در دست بررسی قرار ندارد.

وی افزود: دولت برای اینکه کشاورزان را ترغیب به کشت گندم کند، قیمت خرید تضمینی این محصول را برای سال آینده افزایش داده است که این امر سبب شده تا برخی به شایعه گرانی آرد و نان دامن بزنند و این یک جنگ روانی بوده است.

فرماندار گرگان در ادامه جلسه به مسئله کرونا اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه شهرستان گرگان در وضعیت زرد قرار دارد اما اگر مسئله کرونا ساده انگاری شود ممکن است دوباره در وضعیت قرمز قرار بگیریم.

حمیدی خاطرنشان کرد: دستورالعمل های ستاد پیشگیری از شیوع کرونا برای همه دستگاه های اجرایی ابلاغ شده و دستگاه ها حق ارائه خدمات به کسانی که از ماسک استفاده نمی کنند را ندارند.

وی با بیان اینکه در شهرهای بزرگ نداشتن ماسک جریمه نقدی را در پی دارد، اضافه کرد: در شهر گرگان به هر کس ماسک نداشته باشد نه تنها در ادارات بلکه تمامی اصناف و گروه ها شامل رانندگان تاکسی، نانوایی ها، آرایشگرها و دیگر موارد نباید ارائه خدمات داشته باشند و جریمه نقدی هنوز در این خصوص لحاظ نشده است.

فرماندار گرگان با بیان اینکه خوشبختانه 90 درصد مردم گرگان شرایط کرونایی را رعایت می کنند، تاکید کرد: امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم این ایام را نیز به خوبی پشت سر بگذاریم.

حمیدی در ادامه به برگزاری برنامه های 13 آبان ماه در شهرستان گرگان اشاره کرد و گفت: برای این ایام برنامه های مختلفی را در دستور کار قرار داده ایم که از مهمترین آنها تجمع دانش آموزان، اصناف و مردم به منظور استکبار ستیزی در ورزشگاه آزادی، غبار روبی مزار شهدای دانش آموز، نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس گرگان و نور افشانی است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی ترویج فرهنگ کمک و محرومیت زدایی را یک مسئله جدی برشمرد و گفت: همه دستگاه ها می توانند مروج فعالیت های خیرخواهانه باشند و کمک کنند تا بتوانیم با فعالیت های خیرخواهانه باری از دوش خانواده های نیازمند بر داریم.

حمیدی خاطرنشان کرد: طرح های همچون پازل همدلی برای تامین نوشت افزار دانش آموزان زیر پوشش بهزیستی و همچنین طرح آجر به آجر به منظور ساخت یک مدرسه همه فعالیت های خیر خواهانه ای است که مردم می توانند با کمترین هزینه در این امر خداپسندانه شریک شوند.

آرد و نان گران نخواهد شد

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 249
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3119

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 92
بازدید ماه:48
بازدید سال:8304
بازدید کل:2063441