عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تعطیلی فعالیت تالارهای پذیرایی شهر گرگان/ ۱۲۵ بیمار با علائم کرونا در گرگان بستری هستند

فرماندار گرگان خبر داد :

تعطیلی فعالیت تالارهای پذیرایی شهر گرگان/ ۱۲۵ بیمار با علائم کرونا در گرگان بستری هستند

تعطیلی فعالیت تالارهای پذیرایی شهر گرگان/ ۱۲۵ بیمار با علائم کرونا در گرگان بستری هستند

 حمیدی گفت: از امروز ارائه خدمات پذیرایی درتالارهای پذیرایی گرگان تا اطلاع ثانوی بر اساس مصوبه ستاد شهرستانی کرونا تعطیل است.

محمد حمیدی فرماندار گرگان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان گفت: ارزیابی از اقدامات روزهای گذشته انجام شده است و انتظار داریم در خصوص شیوع ویروس کرونا همه دستگاه ها پای کار باشند. 
فرماندار گرگان بیان کرد: با توجه به حساسیت شهر گرگان و جمعیت قابل توجه این شهر انتظارات و رسالت ما بسیار سنگین است و اقدامات گرگان با دیگر شهرستان ها برای پیشگیری از کرونا قابل مقایسه نیست.
حمیدی ابراز داشت: همه دستگاه های اجرایی با مشکلات شیوع ویروس کرونا، کمبود اعتبارات و بودجه آگاه هستید اما مردم انتظار دارند که مسئولان وظیفه مندی خود را در حوزه کاهش مخاطرات کرونا انجام دهند.
وی بیان کرد: این ایام وقت ایثارگری است و باید با وظیفه مندی مسائل پیرامون کرونا را پیگیری کنیم و خود را نباید تنها محدود به ساعات اداری کنیم.
فرماندار گرگان با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی تا پایان هر روز حتما گزارش آماری خود را به فرمانداری ارسال کنند، متذکر شد: همچنین برای نظارت بهتر گروه مجازی راه اندازی خواهد شد.
حمیدی تاکید کرد: به تمامی دستگاه های اجرایی تاکید می کنیم که ماسک در دستگاه های اجرایی اجباری است و کارمندی که ماسک نداشته باشد از ورود آن جلوگیری شود و از سویی دیگر این جلوگیری برای آنها غیبت منظور شود.
وی بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در زمینه اطلاع رسانی به کمک شبکه بهداشت گرگان بیاید و از شهرداری نیز درخواست داریم در زمینه اجرای مصوبات کمیته شهرستانی کرونا همکاری کنند.
فرماندار گرگان با بیان اینکه شهرداری از طریق تلویزیون های شهری نسبت به آگاهی بخشی جامعه اقدام کند، افزود: در خصوص برگزاری برنامه ها دستگاه های اجرایی باید از طریق مکاتبه شبکه بهداشت و یا فرمانداری اقدام شود.
حمیدی یادآور شد: در محل بازارهای هفتگی یگان ویژه از ابتدای صبح در محل حضور داشته باشند و از بساط دستفروشان در بازار هفتگی جلوگیری کند.
وی خاطرنشان کرد: در صورت تجمع افراد در منطقه هزارپیچ این منطقه نیز پایان هفته آینده محدود خواهد شد و از امروز هیچ تالاری مجوز برگزاری برنامه و مراسم را ندارد.
فرماندار گرگان تاکید کرد: دهیاران به افرادی که بنا دارند که در روستاها عروسی برگزار کنند تذکر می دهند و همچنین پاسگاه ها نیز در این خصوص وارد عمل خواهند شد و در صورتی که این تذکرات منجر به لغو مراسم نشد صورت جلسه ای تنظیم و به مرکز بهداشت ارسال شود تا مرکز بهداشت اقدام قانونی در این راستا داشته باشد.
حمیدی گفت: در حال حاضر ۱۲۵ بیمار در بیمارستان های پنج آذر، صیاد شیرازی، حکیم جرجانی و طالقانی شهر گرگان بستری هستند.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1155
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2980

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 229
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:962
بازدید سال:9218
بازدید کل:2064355