عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گرگان در وضعیت قرمز کرونا /اعمال محدودیت ها کرونایی در گرگان مصوب و تفرجگاه های گرگان تعطیل شد

فرماندار گرگان خبر داد:

گرگان در وضعیت قرمز کرونا /اعمال محدودیت ها کرونایی در گرگان مصوب و تفرجگاه های گرگان تعطیل شد

گرگان در وضعیت قرمز کرونا /اعمال محدودیت ها کرونایی در گرگان مصوب و تفرجگاه های گرگان تعطیل شد

محمد حمیدی صبح امروز چهارشنبه 18 تیر در ستاد شهرستانی کرونا اظهار کرد: شهرستان گرگان با توجه به آمار بستری و آزمایش تشخیص کرونا بنا به اعلام رسمی دانشگاه علوم پزشکی در وضعیت قرمز قرار دارد.
فرماندار گرگان ادامه داد: در شهرهای قرمز باید پروتکل های و محدودیت هایی براساس مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا انجام شود.  
با اعلام شرایط قرمز کرونا در شهرستان گرگان و حفظ سلامت مردم و کاهش میزان شیوع، محدودیت های کرونایی در ستاد شهرستانی پیشگیری و مقابله با کرونا به تصویب رسید.
فرماندار اظهار داشت: تعطیلی پاساژها و اماکن سرپوشیده در جلسه بعدی ستاد شهرستان کرونا بررسی می شود اما تذکرات لازم از سوی بازرستان صنعت، معدن و تجارت به آنان ارائه گردد.
حمیدی گفت: باشگاه های ورزشی که توانایی رعایت پروتکل های بهداشتی را دارند با محدودیت ها به فعالیت خود ادامه دهند و فعالیت تمامی استخرها ممنوع است.
وی افزود: تالارهای پذیرایی که رزرو برنامه تا روز (جمعه 20 تیر) داشتند با نظارت اماکن و بهداشت با 30 درصد ظرفیت مراسم را برگزار کنند و پس از آن از شنبه هفته آینده به مدت یک هفته تعطیل شود.
فرماندار بیان داشت: برگزاری مراسم عروسی و عزا در اماکن خصوصی مثل باغ ها ممنوع است و برگزار کنندگان مراسم عروسی و عزا در اماکن عمومی برخورد صنفی شود و تخلفات برگزاری مراسم در اماکن خصوصی به مراجع قضایی معرفی شوند.
وی متذکر شد: عدم چاپ اعلامیه و کارت عروسی و عزا در چاپخانه ها از دیگر مصوبات این ستاد می باشد.
فرماندار در خصوص محدودیت آرایشگاه های مردانه و زنانه مبنی بر محدودیت پذیرش مشتری و مشروط بر استفاده از ماسک برای آرایشگر و مشتری از دیگر موضوعاتی می باشد که در این جلسه مطرح شد و بناست به صورت جدی از سوی اتحادیه پروتکل های بهداشتی اعمال شود.
فرماندار گفت: فعالیت رستوران ها تنها در مسیر کمربندی با 50 درصد ظرفیت و رستوران های داخل شهر و اغذیه فروشی ها و غیره صرفا بیرون بر فعالیت خود را ادامه دهند.
وی افزود: در این ستاد یک سوم دورکاری کارکنان در دستگاه های اجرایی، شرکت ها موسسات و ادارات مورد تاکید قرار گرفت ومراکز آموزشی شامل دانشگاه ها، مدارس، زبانسراها، کتابخانه ها، مهدهای کودک، سانس های سینما و تئاتر، تعطیلی استخرهای سرپوشیده شامل استخرهای آموزشی، آب درمانی، سونا و غیره براساس مصوبات ستاد شهرستانی کرونا تعطیل است.
فرماندار افزود: ممانعت از ورود شهروندان بدون ماسک به اتوبوس های درون شهری، تاکسی ها و عدم استفاده از ظرفیت کامل مسافر در این خودروها و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری آزمون دانشگاه ها در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.
حمیدی اظهار داشت: بنا به تصمیم ستاد از ورود ارباب رجوع بدون ماسک به ادارات جلوگیری شود و همچنین همکاران در دستگاه های اجرایی باید با ماسک در سر کار حاضر شوند و در این جلسه به استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای دانشگاه تاکید شد و برگزاری مراسم اجتماعی نظیر مراسم مذهبی و همایش و فعالیت بازارهای محلی و مینی پارک کودکان، سفره خانه های سنتی، کافه ها و قهوه سراها ممنوع شد.
همچنین در این جلسه ورود به تفرجگاه های شهرستان گرگان شامل؛ النگدره، ناهارخوران، پارک قرق، جعفرآباد، روستای زیارت، توشن و شموشک تعطیل می باشد  و از روز (پنجشنبه 19 تیر) با همکاری پلیس راهور و انتظامی از پل سید مسعود محدودیت تردد اتفاق بیفتد و تنها اهالی روستای زیارت می توانند در این مسیر تردد کنند.
وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد شهرستانی کرونا ، این جلسات هر دو روز یکبار برگزار خواهد شد و درجهت تغییر وضعیت شهرستان تصمیم گیری خواهد داد.

گرگان در وضعیت قرمز کرونا /اعمال محدودیت ها کرونایی در گرگان مصوب و تفرجگاه های گرگان تعطیل شد

 

گرگان در وضعیت قرمز کرونا /اعمال محدودیت ها کرونایی در گرگان مصوب و تفرجگاه های گرگان تعطیل شد

 

گرگان در وضعیت قرمز کرونا /اعمال محدودیت ها کرونایی در گرگان مصوب و تفرجگاه های گرگان تعطیل شد




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1188
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2979

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 235
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:968
بازدید سال:9224
بازدید کل:2064361