عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری هرگونه تجمع در مساجد، منازل و مکان های سطح شهر به مناسبت مولودخوانی نیمه شعبان ممنوع می باشد


برگزاری هرگونه تجمع در مساجد، منازل و مکان های سطح شهر به مناسبت مولودخوانی نیمه شعبان ممنوع می باشد

برگزاری هرگونه تجمع در مساجد، منازل و مکان های سطح شهر به مناسبت مولودخوانی نیمه شعبان ممنوع می باشد

محمد حمیدی فرماندار شهرستان گرگان با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) میلاد منجی عالم بشریت گفت: برگزاری هر برنامه در ایام ولادت حضرت مهدی(عج) نباید نقض کننده مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا باشد.
وی افزود: در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا تاکنون اقدامات پیشگیرانه ای در مرکز استان انجام گرفته و در این ایام نیز باید تلاش نماییم فعالیت های صورت گرفته حفظ شود.
فرماندار گرگان گفت: هرگونه تجمع در مقابل فروشگاه ها و برگزاری ایستگاههای صلواتی خود جوش مردمی درسطح شهر با توجه به شیوع ویروس کرونا ممنون می باشد .
وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی ، شورای هیئات مذهبی وبسیج و شهرداری گرگان  در زمینه اجرای برنامه ها با هماهنگی بیشتر و بدون هیچگونه حاشیه و ازدهام جمعیت مدیریت نمایند .
حمیدی با آرزوی سلامتی برای همه هموطنانی که با این ویروس در حال مبارزه هستند گفت: با توکل به خداوند و دعاهای حضرت حجت امیدواریم سال دیگر رو بدون هیچگونه بیماری وبا ظهور آن امام عزیز جشن بگیریم. 
نیشابوری رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در این جلسه گفت:اعیاد شعبانیه را در ابتدای ماه شعبان پشت سر گذاشتیم و نیمه شعبان بزرگترین عید شعیان و میلاد باسعادت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) را پیش رو داریم و نیاز است تمهیدات لازم در جهت برگزاری این جشن و جلوگیری از تشدید ویروس کرونا صورت گیرد.
وی افزود: یکی از موارد مهم در کنار سلامت جسم ،سلامت روان در جامعه است که باید در این ایام با توجه به اینکه عده ای از هموطنان عزیزان خود را از دست داده‌اند باید مد نظر قرار گیرد. 
حجت الاسلام نیشابوری افزود: با توجه به اینکه تجمع افراد یکی از راههای انتقال این ویروس می باشد برنامه ریزی در جهت پخش سرودهای این ایام در سطح شهر و مساجد شاخص انجام خواهد شد و در کنار فضا سازی محیطی ایستگاه های صلواتی بهداشتی نیز بدون ازدحام جمعیت در برنامه می باشد.

برگزاری هرگونه تجمع در مساجد، منازل و مکان های سطح شهر به مناسبت مولودخوانی نیمه شعبان ممنوع می باشد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 313
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2886

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 233
بازدید دیروز: 92
بازدید ماه:233
بازدید سال:8489
بازدید کل:2063626