عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پاشنه آشیل مدیریت مصرف سوخت کنترل قیمت در بازار است


پاشنه آشیل مدیریت مصرف سوخت کنترل قیمت در بازار است

 پاشنه آشیل مدیریت مصرف سوخت کنترل قیمت در بازار است

 فرماندار گرگان ثبات قیمت در بازار را یکی از وعده‌های مهم دولت عنوان و نظارت در این بخش را یک تکلیف مهم برشمرد و گفت: پاشنه آشیل مدیریت مصرف سوخت کنترل قیمت در بازار است.

محمد حمیدی در ششمین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گرگان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد:با اعلام قیمت جدید بنزین و مدیریت مصرف در برخی استان‌ها زمینه ناآرامی شکل گرفت که عامل آشوب‌ها مردم نبودند و هدایت شده از سوی دشمنان هستند.
وی بر رفع دغدغه‌های مردم از سوی مسوولان تاکید و تصریح کرد: اغتشاش کار مردم نیست، دشمن بسیار هزینه کرد و امیدوار است تا از آب گل آلود ماهی بگیرد.
* آنچه دولت قول داده و رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کردند ثبات قیمت کالا در بازار است
فرماندار گرگان در خصوص طرح سهمیه بندی بنزین و مدیریت مصرف سوخت گفت: این طرح توسط سران قوا ارائه و حمایت رهبر معظم انقلاب از  آن تکلیف را بر همه مشخص کرد، بنابراین نظام یک تصمیم گرفته و پشت آن قطعا کار کارشناسی صورت گرفته است.
حمیدی تاکید کرد: آنچه دولت قول داده و رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کردند ثبات قیمت کالا در بازار است و ما در جلسه ستاد تنظیم بازار وظیفه داریم با انسجام دستگاه‌های متولی قیمت‌ها را کنترل کنیم.
وی بیان کرد:  بدون ثبات قیمت در بازار، طرح مدیریت سوخت شکست خورده است و اگر ثبات قیمت‌ها در بازار رقم بخورد طرح پیروز است بنابراین پاشنه آشیل طرح؛ کنترل قیمت در بازار است.
* هر هفته جلسه تنظیم بازار تشکیل می‌شود
وی با تاکید بر انسجام و هم‌افزایی مسوولان در بکارگیری ظرفیت‌ها ادامه داد: هر هفته جلسه تنظیم بازار تشکیل می‌شود و تمام اعضای ستاد موظف هستند با آمادگی کامل در جلسه شرکت کنند و اگر نیاز بود جلسه فوق‌العاده خواهیم گذاشت و به دنبال تعامل بین دستگاهی درصدد کنترل بازار هستیم.
حمیدی با تاکید بر اینکه رویکرد نظارت بر بازار باید جدی‌تر و اثرگذارتر باشد، تصریح کرد: ناظران باید توجیه کامل باشند و فعالیت موثر داشته باشند.
* اهمیت ستاد تنظیم بازار کمتر از انتخابات نیست
وی اشاره ای به بحث انتخابات و ثبت‌نام از کاندیداها طی ۱۰ روز آینده کرد و گفت: اهمیت ستاد تنظیم بازار کمتر از انتخابات نیست.
مهندس حمیدی یادآور شد: 57 اتحادیه صنفی در شهرستان گرگان با حدود 15هزار واحد صنفی در حال فعالیت می باشند که گزارش بازدیدها از طریق بازرسان صنفی به سازمان صمت ارسال می گردد،که با توجه به گستردگی وحساسیت موضوع و جلوگیری از افزایش قیمت ها ، اتحادیه صنفی نیز نظارت بر پایش قیمت ها را به طور مستمر اعمال می نمایند.
فرماندار گرگان تاکیدی بر خودکنترلی اصناف کرد و افزود: افزایش قیمت تره‌بار در بازار نعلبندان دیده می‌شود که باید نظارت جدی صورت بگیرد.

پاشنه آشیل مدیریت مصرف سوخت کنترل قیمت در بازار است

 

پاشنه آشیل مدیریت مصرف سوخت کنترل قیمت در بازار است

 

پاشنه آشیل مدیریت مصرف سوخت کنترل قیمت در بازار است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 342
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2665

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اسفند 1402  »    >
شیدسچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 412
بازدید دیروز: 259
بازدید ماه:16688
بازدید سال:154132
بازدید کل:2055089