عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » طرح کاروزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در شهر گرگان با سهمیه ۱۲۰ نفر اغاز شد


طرح کاروزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در شهر گرگان با سهمیه ۱۲۰ نفر اغاز شد

طرح کاروزی فارغ التحصیلان دانشگاهی در شهر گرگان با سهمیه ۱۲۰ نفر اغاز شد

حمیدی فرماندار گرگان در گفتگویی با اعلام این‌خبر گفت: در کنار شرایط فعلی و کمبود فرصت های شغلی که شاید اصلی ترین علت بیکاری باشد، فقدان مهارت های برخی متقاضیان کار را می توان دیگر عوامل دخیل در این مسئله دانست.
فرماندار گرگان تصریح کرد: در راستای افزایش مهارت فارغ التحصیلان طرحی بنام کارورزی از سال ۹۷ کلید خورده است که این طرح یک شرایط خاص برای کارورز و واحد پذیرنده است.
وی در ادامه اذعان کرد:هدف از این طرح افزایش مهارت تجربی و ارتقاء سلامت و اخلاق حرفه ای فارغ التحصیلان و فراهم کردن زمینه برای جذب آنان از طریق انتقال مهارت و تجربه به بنگاه های اقتصادی است‌.
وی با اشاره به اینکه سهمیه شهرستان گرگان با تعداد ۱۲۰ نفر آغاز شده است، افزود: در حال حاضر سامانه ثبت نام به نشانی karvarzi.mcls.gov.ir برای کارورزان و واحدهای پذیرنده کارورزان فعال است که می‌توانند آمادگی خود را برای اشتغال یا جذب متقاضیان گرگانی از طریق ثبت نام در این سامانه اعلام نمایند.
وی همچنین اضافه کرد:تاکنون در سال ۹۸؛ یازده نفر با بنگاه های اقتصادی، شرکت ها و واحد های پذیرنده قرار داد بسته اند و مشغول فعالیت هستند.
فرماندار مرکز استان با بیان اینکه فارغ التحصیلان کارشناسی و بالاتر می توانند در این طرح ثبت نام نمایند؛خاطر نشان‌کرد:
حداکثر دوره این طرح ۳ ماه با میزان حقوق "کارشناسی ۵۰۰" ، "ارشد ۶۰۰" و "دکترا ۷۰۰ "هزار تومان می باشد، و چنانچه بنگاه کارورز را به کار گیرد تا دو سال حق بیمه کار فرما به عهده دولت است.
فرماندار گرگان درپایان از افراد علاقمند و واجد شرایط شهرستان تقاضا کرد جهت پذیرش در طرح مذکور؛یا از طریق سامانه فوق و یا مراجعه به اداره کار شهرستان اقدام نمایند. 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 364
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2459

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 445
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:733
بازدید سال:8989
بازدید کل:2064126