عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برجسته سازی مزیت های شهر گرگان در جذب گردشگر موثر است

استاندار گلستان در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان؛

برجسته سازی مزیت های شهر گرگان در جذب گردشگر موثر است

برجسته سازی مزیت های شهر گرگان در جذب گردشگر موثر است

استاندار گلستان با تاکید بر ویژگی های بکر شهر گرگان و استان اظهار کرد: برجسته سازی جذابیت ها و مزیت های شهر گرگان تاثیر بسزایی در جذب گردشگران دارد و می تواند موجبات رشد شهر و استان را در پی داشته باشد.
دکتر هادی حق شناس در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و با حضور فرماندار شهرستان، اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف شهردار و شورای اسلامی شهر گرگان این است که وزن شهر گرگان را در کنار ساری و رشت افزایش دهند.
وی با اشاره به مزیت های شهر گرگان گفت: گرگان به عنوان مرکز استانی شمالی کمترین فاصله را با مرزهای بین الملی دارد که می تواند در توسعه تجارت ملی نقش داشته باشد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در گرگان بلندمرتبه سازی در ساختمان ها صورت نگرفته است، یادآور شد: باید با استفاده از ظرفیت مهندسین فعال در سازمان نظام مهندسی به لحاظ مالی و فنی در بهبود بافت های فرسوده شهری تلاش شود.
استاندار گلستان توجه به سرمایه گذاری در حوزه شهری را پراهمیت قلمداد کرد و افزود: ظرفیت های موجود در گرگان میتواند توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کند و ما باید این ظرفیت ها را بخوبی معرفی کنیم تا از این طریق موجب بهبود کیفیت زندگی مردم شویم.
دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: برای توسعه و پیشرفت باید نگاهی فراتر از انجام امورات جاری و اقدامات عادی وجود داشته باشد و باید اقدامی صورت گیرد که با نماد تبدیل گردد.
همچنین در این دیدار شهردار گرگان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرداری این شهر، گفت: بودجه شهرداری گرگان در سال 97 با 118 درصد تحقق یافت و در این سال برای نخستین بار تمامی پروژه ها با پیوست فرهنگی و ترافیکی اجرایی شد.
عبدالرضا دادبود افزایش سرانه ورزشی را پر اهمیت دانست و افزود: در سال گذشته اولین تفاهم نامه بین الملی شهر گرگان با با شهر گوانگ جو چین به امضا رسید و به دنبال امضا تفاهم نامه با شهری در قزاقستان و اسپانیا نیز هستیم.
وی با بیان اهمیت حمل و نقل عمومی و بازآفرینی شهری در برنامه های شهرداری گرگان، خاطر نشان کرد: در سال گذشته 20 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گرگان پس از 6 سال اضافه شد و مطالعات اجرای طرح BRT در شهر گرگان نیز انجام پذیرفته است.
وی با اشاره به پروژه هایی نظیر پیاده راه پارک جنگلی النگدره، خیابان غذا، پیاده راه خیابان خمینی، پارک بزرگ مریم آباد، زیبا سازی خیابان جرجان و ... گفت : اینها برنامه های مهم شهرداری در سال جاری است و در عین حال اجرای آب نمای ماتریسی و بلندترین آبشار مصنوعی کشور در ناهارخوران ، کسب نایب قهرمانی سوپر لیگ بسکتبال گرگان و جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، احیار بافت تاریخی و مرمت خانه دارویی و تبدیل آن به موزه مرکز اسناد شهرداری و همچنین ارتقا رتبه شهرداری گرگان از 10 به 11 از جمله اقدامات مثبت صورت گرفته در شهرداری گرگان دارد که امیدواریم با همکاری استاندار گلستان، اعضای شهورای اسلامی شهر و دیگر مسئولین بتوانیم خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه نماییم.
لازم به ذکر است در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهرگرگان و فرماندار مرکز استان به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص ظرفیت ها و اقدامات پیرامون توسعه شهر گرگان پرداختند.

برجسته سازی مزیت های شهر گرگان در جذب گردشگر موثر است

 

برجسته سازی مزیت های شهر گرگان در جذب گردشگر موثر است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 353
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2426

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:299
بازدید سال:8555
بازدید کل:2063692