عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه بررسی ارائه خدمت بین دستگاه ها از طریق شبکه دولت در فرمانداری برگزار شد


جلسه بررسی ارائه خدمت بین دستگاه ها از طریق شبکه دولت در فرمانداری برگزار شد

 جلسه بررسی ارائه خدمت بین دستگاه ها از طریق شبکه دولت در فرمانداری برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان،صبح امروز چهارشنبه ۲۶ تیرماه جلسه بررسی ارائه خدمت از طریق شبکه دولت به مردم و فیبر نوری با حضور"محمدحمیدی" فرماندار شهرستان گرگان، "غلامعلی شهمرادی" مدیر کل مخابرات استان و "خانم کاویان"مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گلستان برگزار شد.
"محمد حمیدی"فرماندار شهرستان گرگان در این جلسه به ارائه خدمت از طریق شبکه دولت به دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از دستگاه های اجرایی  شهرستان به شبکه دولت متصل بوده و نیاز است برای تکمیل این فرایند مخابرات بررسی لازم را در آن دستگاه ها داشته باشد.
وی گفت: افزایش سرعت،دقت و پاسخگویی سریع به مردم از مزایای خدمات از طریق شبکه دولت می باشد که با اجرای کامل آن شاهد حذف کاغذ در ادارات شهرستان خواهیم بود.
حمیدی افزود: پذیرفته نیست در عصر حاضر با توجه به گستردگی فناوری اطلاعات ،شاهد مکاتبات بین دستگاهی از طریق کاغذ باشیم.
فرماندار در ادامه به موضوع انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: از هم اکنون باید بستر مخابراتی برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی آماده باشد تا در صورت اجرایی شدن انتخابات بصورت الکترونیکی هیچ مشکل خاصی بوجود نیاید.
فرماندار گفت:شهرستان گرگان به عنوان مرکز استان و حوزه انتخابیه دوشهرستان (گرگان و آق قلا )نیاز است تمهیدات لازم از جمله ارائه خدماتی همچون فیبر نوری برخوردار باشد و می طلبد مخابرات با بررسی موضوع این مهم را اجرایی نماید.
خانم کاویانی مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گلستان مواردی را در خصوص بررسی زیرساخت ارتباطی فرمانداری و گسترش آن بیان داشت.
وی افزود: گسترش شبکه دولت در شهرستان گرگان تا سطح دهیاری با هماهنگی فرمانداری توسعه می یابد.
در ادامه مدیرعامل مخابرات گلستان با اعلام آمادگی از ارائه خدمات مخابراتی در زمینه انتخابات آتی گفت: وضعیت خدمات دهی مخابرات استان در سطح کشور قابل قبول بوده و در خصوص شبکه دولت نیز این آمادگی را داریم کل فرایند کاغذی را در ادارات حذف نماییم.
وی باتوجه به اینکه فیبر نوری از الزامات فرمانداری گرگان می باشد بیان داشت: تلاش خواهیم کرد در مدت زمان کوتاه پس از بررسی امکانات و آماده سازی بستر این خدمت برای فرمانداری گرگان نصب و اجرایی گردد .


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 338
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2417

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:3311
بازدید سال:3311
بازدید کل:2058448