عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 12 پروژه اقتصادی محور گفتگوی مدیران شهری با فرماندار گرگان


12 پروژه اقتصادی محور گفتگوی مدیران شهری با فرماندار گرگان

12 پروژه اقتصادی محور گفتگوی مدیران شهری با فرماندار گرگان  

در جلسه ای که با حضور شهردار گرگان ، رئیس شورای شهر ، معاون سرمایه گذاری و شهرداران مناطق گرگان در دفتر فرماندار گرگان برگزار شد ، طرح جابجایی ساختمان فرمانداری گرگان به مکان دیگر و تبدیل مکان فعلی فرمانداری به فضای سبز شهری از موضوعات مهم برای این نشست بود. 
ابوالقاسم صفوی با بیان اینکه گرگان به عنوان مرکز استان ظرفیت های بسیاری برای توسعه در زمینه های گوناگون دارد و بسیاری از پتانسیل های آن مغفول مانده است گفت : فرمانداری گرگان به عنوان نهاد حاکمیتی تمام تلاش خود را در مسیر توسعه شهرستان گرگان انجام میدهد به همین منظور در اولین اقدام از فرمانداری شروع کردیم و جابجایی ساختمان فرمانداری به منظور افزایش سرانه فضای سبز و بهبود زندگی شهروندان در دستور کار قرار دادیم. 
وی ادامه داد:بدون شک استفاده از توان سرمایه گذاری و حضور فعال تر و تعامل دستگاه های مانند شهرداری با بخش خصوصی توسعه گرگان را تسریع خواهد کرد. 
فرماندار گرگان سپس در بخش های تفریحی وگردشگری به طرح های جامع گردشگری مسیر نهارخوران ، طرح النگ دره،آب نمای موزیکال، زیپ لاین،سورتمه اشاره کرد و باتوجه به حضور سرمایه گذار خواستارتسریع روند های اداری شد . 
مهندس صفوی در بخش ایجاد امکانات ورزشی خواستار تسریع در فرآیند شناسایی زمین شدتا ساخت پیست اتومبیل رانی وموتور وسواری ،پیست دوچرخه سواری ، ساخت سایت اسکی روی یخ (پاتیناز) اغازشود . 
وی سپس افزود : بافت قدیم گرگان ظرفیت بسیار بالایی دارد ، طرح تپه قلعه خان و کشف وبازسازی تونل منتهی با دیوارگرگان ،خرید وتخلیه وتبدیل ساختمان اداری میراث فرهنگی به امکان اقامتی و گردشگری میتواند به معرفی ظرفیت تاریخی ما کمک کند و شهرداری میتواند با خرید این ساختمان به این مهم را جامه عمل بپوشاند.
وی ساخت شهرک سلامت و نیروگاه برق، را از کار های زیر ساختی و وظایف ذاتی دولت دربرابرمردم برشمرند که درآمد پایداری هم برای دستگاه های مجری ایجاد خواهد کرد و برای رفاه حال شهروندان خواستار انجام اقدامات عاجل در این دو پروژه شد . 
در پایان جلسه با توجه به بودجه ای که شورا برای خریداری ساختمان فرمانداری گرگان تخصیص داده است زمین جدیدی برای احداث فرمانداری شناسایی گردد و سپس مراحل اداری انجام شود. 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 501
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2133

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 143
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:3425
بازدید سال:3425
بازدید کل:2058562