عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلب مشارکت مردمی عملکرد نیروی انتظامی را مطلوب تر میکند/مـردم نقش کلیدی در امنـیت جـامعه دارند

به مناسبت هفته نیروی انتظامی فرماندار گرگان گفت :

جلب مشارکت مردمی عملکرد نیروی انتظامی را مطلوب تر میکند/مـردم نقش کلیدی در امنـیت جـامعه دارند

  

به مناسبت هفته نیروی انتظامی نشست صمیمی با حضور ابوالقاسم صفوی فرماندارگرگان ،روحانی فرد دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، معاونین فرماندار و بخشداران با فرمانده انتظامی ، معاونین و رؤسای واحدهای پلیس تخصصی ،کلانتری ها و پاسگاه های شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد . 
 فرماندار شهرستان گرگان در این نشست با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطر شهیدان عزیز در عرصه خدمت و مبارزه با مواد مخدرگفت:‌نیروی انتظامی درهمه مناسبات چه در شادی و چه در غم و در تمامی ساعات شبانه روز در کنار مردم حضور دارد و هدفش برقراری نظم و امنیت در جامعه است و جا دارد به پاس این زحمات از شما قدردانی بعمل آید. 
 وی در ادامه گفت: امروز پلیس در برقراری نظم و امنیت در جامعه صرفا به نیروی خود متکی نبوده بلکه نقش اصلی را جلب مشارکت اجتماعی و تحقق اصل جامعه محوری وحضور مردم می داند. 
 فرماندار گرگان درادامه گفت : شعارامسال در هفته نیروی انتظامی "پلیس مقتدر و امین مردم" نامگذاری شده که این شعار نشان دهنده این است که درنظام جمهوری اسلامی ایران پلیس در سایه مشارکت اجتماعی باید ماموریت های خود را انجام بدهد. 
 وی سپس اعلام کرد : مـردم نقش کلیدی در امنـیت جـامعه دارندامنیت بسیار مهم بوده و مقوله ای نیست که کار یک نهاد باشد و چندین فاکتور در آن دخیل اند و پلیس در کنار مردم میتواند عملکردی مطلوب تری داشته باشد. 
 ابوالقاسم صفوی در این دیدار پس از برشمردن نقش نیروی انتظامی در حفظ و برقراری نظم در جامعه ،درخصوص اهمیت امنیت پایدار نکاتی را بیان داشتند ،اهمیت ذهن و روان اجتماعی و سلامت و نشاط دو مقوله مهم در نظم و انضباط و قانون گرایی بوده و همگان باید به قانون احترام بگذارند. 
 وی ابراز داشت: بی شک امنیت موجود در جامعه نشان از عملکرد مثبت نیروی انتظامی و نقش آفرینی به موقع و صحیح آنها در مأموریت های محوله است. 
 وی ضمن ابراز خرسندی از تعامل سازنده عوامل انتظامی با ادارات و مردم ، از زحمات شبانه روزی سرهنگ شیرازی فرمانده انتظامی شهرستان و همکاران ایشان تقدیر و تشکر کرد .

 

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 457
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2131

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 56
بازدید دیروز: 92
بازدید ماه:56
بازدید سال:8312
بازدید کل:2063449