عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » استان گلستان را به عنوان پایلوت برای انجام حمایت های مشاوره ای و تشخیصی ژنتیک قرار دادیم

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت در گرگان گفت:

استان گلستان را به عنوان پایلوت برای انجام حمایت های مشاوره ای و تشخیصی ژنتیک قرار دادیم

استان گلستان را به عنوان پایلوت برای انجام حمایت های مشاوره ای و تشخیصی ژنتیک قرار دادیم

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این که نگاه علمی و تخصصی به اشتغال فراگیر و روستایی داریم، از نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و مقابله با برنامه های ترامپ خبر داد.
"انوشیروان محسنی بندپی" در آیین افتتاح متمرکز و آغاز  عملیات  اجرایی پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا شهرستان گرگان اظهار کرد: شاخص معلولیت در گلستان بالاست و در چهار سفر کاری گذشته استان گلستان را به عنوان پایلوت برای انجام حمایت های مشاوره ای و تشخیصی ژنتیک قرار دادیم.
وی از استان گلستان به عنوان ۱۰ استان برتر کشور در اعتماد سیاسی و مشارکت حداکثری در انتخابات نام برد و افزود: گلستان جزو پنج استان آخر کشور در شیوع طلاق است و نرخ طلاق در آن پایین بوده است.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که دولت تدبیر و امید به رنج مردم اگاه است و برای رفع و کاهش فقر مطلق اقدامات خوبی انجام داده است، گفت: در زمانی که دلارهای نفتی در کشور بالا بود کمک به مددجویان بهزیستی یک نفره ۵۳ هزار تومان و پنج نفره ۱۰۰ هزار تومان بود.
وی با اشاره به این که از سال ۱۳۹۶ کمک هزینه به مددجویان بهزیستی روند صعودی داشته و امسال هم ۱۴ درصد افزایش یافته است، ادامه داد: نگاه ما به این حوزه نگاه توانمندسازی و اشتغالزایی برای مددجویان است.
شناسایی ۷۷۰ هزار خانوار کم درآمد
محسنی بندپی از شناسایی ۷۶۰ خانوار کم درآمد خبر داد و اضافه کرد: در برقراری مستمری و پرداخت تسهیلات نگاه ویژه ای به گلستان داشتیم و تاکنون ۵۲ درصد از پشت نوبتی ها در بهزیستی جذب شدند.
وی از جذب چهار هزار و ۸۰ نفر در حوزه اجتماعی و ۱۱ هزار نفر در حوزه معلولیت در گلستان خبر داد و تصریح کرد: تا پایان شهریور و مهر ماه امسال پشت نوبتی های گلستان به صفر می رسد.
وی با بیان این که با اجرای برنامه های اشتغالزایی پایدار و مولد تلاش داریم زمینه ماندگاری روستاییان را فراهم کنیم و حاشیه نشینی را مهار و کنترل کنیم.
محسنی بندپی خاطرنشان کرد: نگاه علمی و تخصصی به اشتغال فراگیر و روستایی خواهیم داشت و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و مقابله با برنامه های ترامپ که راه حل آن فعال کردن اقتصادهای خودجوش و مردمی کردن اقتصاد است، در دستور کار داریم.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1109
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2073

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:3384
بازدید سال:3384
بازدید کل:2058521