عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » توجه به حقوق اقوام، جوانان و بانوان سیاست شفاف دولت است

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در گرگان؛

توجه به حقوق اقوام، جوانان و بانوان سیاست شفاف دولت است

توجه به حقوق اقوام، جوانان و بانوان سیاست شفاف دولت است
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: توجه به حقوق اقوام، اقلیت‎ها و جایگاه جوانان و زنان از سیاست‎های شفاف و مورد تاکید دولت تدبیر و امید است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ،"دکتر معصومه ابتکار"صبح امروز شنبه 14 بهمن ماه در آئین افتتاح متمرکز پروژ‌ه‎های دهه فجر شهرستان گرگان و نمایشگاه « زنان، تولیدات خانگی و توسعه پایدار» اظهار کرد: با تلاش‎های استاندار گلستان، زحمات زیادی برای افتتاح پروژه‎های استان گلستان کشیده شده ‌و 1801 پروژه برای این ایام در نظر گرفته شده است.
ابتکار با بیان اینکه پروژه‎هایی مانند ایام دهه فجر زیرساخت‎های توسعه را فراهم می‎کند، گفت: این پروژه‎ها برای ایجاد فضای سالم در جامعه با توجه به حفظ محیط‎زیست بسیار کلیدی است و می‎تواند به سرمایه‎گذاری مردمی توسعه یابد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آرمان‎های زیادی در نظر دارد، گفت: 4 هزار شهید در استان گلستان در مسیر انقلاب اهدا شده و رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی کار آسانی نیست.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور یادآور شد: تحقق آرمان‎ها و جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام کارآمد مردم سالار دینی، پاسخگو نسبت به مطالبات مردم و تحقق قانون و تحملات رو به رشد جوامع داخل کشور کار آسانی نیست و نیازمند همت مظاعف است.
ابتکار گفت: این نظام برخواسته از مردم و نمونه یک حکومت دموکراتیک دینی در عصر کنونی است و این مهم وظیفه ما را دو چندان سخت می‎کند.
وی با بیان اینکه کارآمدی نظام اصل مهمی است و باید در قبال مردم پاسخگو باشیم، گفت: در تحقق برنامه‎ها و ارتقاء و کیفیت مردم باید مسائل را پیش ببریم و تبعا با دشواری‎ها و سختی‎های فراوان نظام اداری ما رو به رو است و باید بهره‎وری خود را افزایش دهد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با بیان اینکه نظام اداری باید با تحولاتی مثل نظام دیجیتال و در مقابله با آسیب‎هایی مثل فسادها دقت داشته باشد، گفت: مهمترین موضوعی که دولت مورد توجه دارد بحث اشتغال است، ما تعدادزیادی از زنان و جوانان در جامعه داریم که به دنبال کار شرافت مندانه هستند.
وی با بیان اینکه هر شهروند گلستانی برای آوردن سرمایه ‎در ایران باید تلاش کند، گفت: باید در ارتقاء و بهبود شاخصه‎های اجتماعی تلاش کنیم و به عنوان یک جامعه دینی ملاک‎های زیادی را برای جامعه تعریف کردیم.
معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه برای رسیدن به معیارهای جامعه دینی و مذهبی با قومیت‎های مختلف باید بسیار تلاش کنیم، تنوع قومیتی را در استان گلستان فرصتی برای استان برشمرد و گفت: می‎توان با استفاده از این ظرفیت نقشه راه برای توسعه استان گلستان ترسیم کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور افزود: باید به حوزه‎های اجتماعی توجه داشته باشیم که در قالب آن موضوعاتی مانند توجه به شخصیت، حقوق و آزادی برای نسل جوان ما بسیار حائز اهمیت است و دولت برای این مسیر تلاش زیادی داشته است.
ابتکار با بیان اینکه تلاش شده زیادی شده که صدای نقد و صدای آزادی در جامعه شنیده شود، گفت: این دستاوردهای بزرگی است و بخشی دولت و بخشی مردم باید از این دستاوردها صیانت کند.
وی یادآور شد: بسیار خرسند هستم که طرح‎های اشتغالزایی بانوان در استان گلستان در این مکان افتتاح می‎شود و با توجه به نسل تحصیل کرده جامعه باید به این قشر به ویژه زنان سرپرست خانوار و بانوان توجه شود.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور تاکید کرد: باید تلاش کنیم با همکاری‎ها و بهره‎گیری از فرصت‎هایی که دولت ترسیم کرده و بکارگیری طرح‎های فراگیر و تسهیلات کم‎بهره بتوانیم در استان گلستان توسعه و رشد اقتصادی خوبی داشته باشیم.

 

توجه به حقوق اقوام، جوانان و بانوان سیاست شفاف دولت است

 

توجه به حقوق اقوام، جوانان و بانوان سیاست شفاف دولت است

 

توجه به حقوق اقوام، جوانان و بانوان سیاست شفاف دولت است

 

توجه به حقوق اقوام، جوانان و بانوان سیاست شفاف دولت است

 

توجه به حقوق اقوام، جوانان و بانوان سیاست شفاف دولت است

 

 

توجه به حقوق اقوام، جوانان و بانوان سیاست شفاف دولت است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 400
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1913

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 238
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:971
بازدید سال:9227
بازدید کل:2064364