عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شهرستان گرگان برگزار شد


جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شهرستان گرگان برگزار شد

جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شهرستان گرگان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ،صبح امروز جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گرگان به ریاست معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری شهرستان گرگان برگزار شد .
مهندس دشتیان در این جلسه با تسلیت ایام شهادت بانوی دوعالم صدیقه طاهره حضرت زهرا(سلام الله علیها)و گرامیداشت ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت : به مناسبت ایام دهه فجر مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهن اسلامی با سخنرانی استاندار گلستان در فرودگاه بین المللی گرگان برگزار خواهد شد .
معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری گفت:افتتاح متمرکز 209پروژه عمرانی ،اقتصادی و اشتغالزای شهرستان گرگان روز شنبه 14بهمن با حضور "خانم دکتر ابتکار"معاون رییس جمهور در امرور زنان و خانواده و "دکتر هاشمی"استاندار گلستان در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی استان واقع در کوی ویلا با اعتباری بالغ بر 81میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .
وی بااشاره به نزدیک شدن به سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی اظهار داشت: هدف از این جلسات هماهنگی و برنامه ریزی قبل از شروع مسافرتهای پایان سال و ایام نوروز 97می باشد و مواردی همچون اسکان ،ارزاق عمومی،خدمات امدادی ،خدمات بهداشتی و درمانی ،خدمات پذیرایی ،خدمات رفاهی و سرگرمی در دستور کار اعضا ستاد خواهد بود.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گرگان گفت: نظارت بر عملکرد کلیه واحدهای خدمات رسان به مسافران و گردشگران با تشکیل اکیپ های نظارتی از دستگاه های تخصصی با نگاه ویژه به منظور کاهش اشکالات موجود برای ایام نوروز در دستور کار ستاد شهرستان قرار دارد .
وی یادآور شد: یکی دیگر از وظایف ستاد خدمات شفر شهرستان نظارت بر مراکز خدمات مسافرتی (تورگردانان و راهنمایان تور )و عرضه بلیط های سفر،نظارت بر مراکز بین راهی در کلیه محورهای مواصلاتی استان و نظارت بر مراکز و جایگاه های عرضه سوخت از دیگر وظایف ستاد خدمات سفرشهرستان می باشد که به طور جد پیگیری خواهد شد .
ابراهیم دشتیان با اشاره به ساماندهی تفرجگاههای شهرستان افزود: سه نقطه در محور نهارخوران به شهرداری گرگان واگذار گردیده و خدماتی چون آسفالت محوطه ،روشنایی مسیر،سرویس بهداشتی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی را برعهده خواهد داشت .
معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری شهرستان گرگان بیان داشت : حفظ امنیت و آسایش خانواده ها از اولویت های نیروی انتظامی بوده و در این ایام نیز با همکاری پلیس راهور ترددهای شهری و برون شهری با تقویت ناوگان و گشت های نامحسوس اقدام خواهد شد .
مهندس دشتیان همچنین در ادامه به رتبه برتر استانی در سال 95 توسط ستاد خدمات سفر شهرستان گرگان اشاره کرد و گفت: سال95 شهرستان گرگان رتبه اول در بین 14شهرستان استان در خصوص ارائه باکیفیت خدمات به مسافرین و گردشگران را بدست آورد و میزان اعتبار لحاظ شده در بحث گردشگری توسط شورای برنامه ریزی شهرستان 4میلیارد و 500میلیون تومان می باشد .

جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شهرستان گرگان برگزار شد

 

جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شهرستان گرگان برگزار شد

 

جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شهرستان گرگان برگزار شد

 

جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شهرستان گرگان برگزار شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1482
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1909

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 157
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:3439
بازدید سال:3439
بازدید کل:2058576