عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بررسی و تحلیل موانع و مشکلات موجود امر مبارزه با گسترش آلودگی به مواد مخدر در دستور کار قرار گیرد

فرماندار شهرستان گرگان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت:

بررسی و تحلیل موانع و مشکلات موجود امر مبارزه با گسترش آلودگی به مواد مخدر در دستور کار قرار گیرد

بررسی و تحلیل موانع و مشکلات موجود امر مبارزه با گسترش آلودگی به مواد مخدر در دستور کار قرار گیرد 

 
فرماندار شهرستان گرگان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: انتظار و توقع ما از برگزاری جلسات شورا بررسی و تحلیل موانع و مشکلات موجود در شهرستان در مبارزه با گسترش آلودگی به مواد مخدر است .
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان "دکتر حسینی"فرماندار شهرستان گرگان در نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان  بر لزوم جدیت بیشتر همه دستگاهها در انجام اقدامات پیشگیری و مبارزه با توزیع و مصرف مواد مخدربعنوان سر منشاء بسیاری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد.
فرماندار افزود: بر مبنای بررسی و تحلیل می بایست نقاط ضعف و قوت کمیته های چهار گانه زیر مجموعه شورا توسط اعضا مورد نقد قرار گرفته و از سوی دیگر راهکارهای هم افزایی و هم پوشانی عملکرد ها نیز در دستور کار قرار گیرد .
وی بیان داشت : زمانیکه گزارش اقدامات کمیته در کنار هم قرار می گیرد براحتی می توان نقاط مثبت و منفی و همچنین فرصت ها و تهدیها را شناسایی کرد و علاوه بر آن با دو نگاه پژوهشی و اجرایی به موضوع قادر خواهیم بود تا با تلفیق اطلاعات کمیته ها و تعیین نقش کمک کننده برای دستگاه مطبوعمان به نتایج کاربردی و عملیاتی بهتری دست پیدا کنیم .
دکتر حسینی گفت: بعنوان مثال می توان بررسی کرد که چرا کاهش هزینه جرم و افزایش در آمد حاصل از عرضه و فروش مواد مخدر سبب بالا رفتن میزان وقوع جرم در این حوزه شده است و یا اینکه چگونه میتوان با بهره گیری از ظرفیت های اعضای کمیته ها موضوع آموزش را چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی گسترش داد .
 رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرگان  ادامه داد : باید از روز مرگی و تکرار خارج شویم ودر پوشش تعامل و ارتباط با یکدیگر به راهکارهای جدید دست پیدا کنیم .
فرماندار مرکز استان گام بعدی در ارزیابی عملکرد ها را در میزان اثرگذاری و رضایتمندی مخاطبین بویژه خانواده ها از اقدامات دستگاهها ذکر کرد و خواستار نظرسنجی همه کمیته ها از جامعه هدف برای شناسایی نقاط ضعف و تلاش برای رفع آنها شد .
در ادامه" کاظمی "معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ضمن اشاره به مصوبات جلسه گذشته گفت : بر اساس جدیدترین آمار ها میزان کشت مواد مخدر در کشور افغانستان 87 درصد افزایش یافته و میزان تولید آن در سالجاری در کشور مذکور نه هزار تن برآورد شده در حالیکه در سال قبل این میزان 4000 تن بوده است .
وی افزود: این گزارشها و موارد مشابه بیانگر این موضوع است که میزان اقدامات پیشگیرانه چه در حوزه سلبی و چه در بخش ایجابی باید دوچندان گردد چراکه در غیر اینصورت شاهد افزایش روز افزون اعتیاد و رسوخ آن در بین بسیاری از اقشار جامعه خواهیم بود .
همچنین در این جلسه روسای کمیته های پیشگیری ، درمان ، مقابله و آموزش گزارش آخرین  اقدامات انجام شده را بصورت مبسوط گزارش نمودند.

بررسی و تحلیل موانع و مشکلات موجود امر مبارزه با گسترش آلودگی به مواد مخدر در دستور کار قرار گیرد

 

بررسی و تحلیل موانع و مشکلات موجود امر مبارزه با گسترش آلودگی به مواد مخدر در دستور کار قرار گیرد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 440
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1879

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 216
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:504
بازدید سال:8760
بازدید کل:2063897