عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مجمع خیرین آسیب های اجتماعی در شهرستان گرگان تشکیل می شود

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان گرگان خبر داد:

مجمع خیرین آسیب های اجتماعی در شهرستان گرگان تشکیل می شود

مجمع خیرین آسیب های اجتماعی در شهرستان گرگان تشکیل می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ،معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری با اشاره به ضرورت حمایت از موسسات و تشکل های خیریه و توسعه آنها در شهرستان گفت : با تصویب لایحه و قانون تاسیس سازمان های مردم نهاد ، گام موثری در جهت نظام مند و هدفمند شدن تاسیس و فعالیت این سازمانها برداشته خواهد شد .
 ،"سیدمحسن کاظمی"در ششمین جلسه کارگروه اجتماعی ، فرهنگی شهرستان گرگان بصورت مشترک با شورای مشارکت های مردمی در محل سالن جلسات فرمانداری گرگان برگزار گردید افزود: موضوع حمایت از سازمانهای غیردولتی فعال در امور خیریه و تشکیل مجمع خیرین آسیبهای اجتماعی در جلسه ویدئوکنفرانسی که در چند روز گذشته با حضور معاون محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و همه فرمانداران تشکیل شد با توجه به کارکرد آن در مبارزه با آسیب ها و معضلات اجتماعی مورد تاکید قرار گرفت و بر این مبنا می بایست این مجمع هرچه سریعتر در مرکز استان نیز همانند سایر شهرستانها شکل گیرد .
کاظمی گفت: ضروریست بهزیستی شهرستان بعنوان متولی این موضوع پیگیر چارچوب اجرایی شدن این مجمع حداکثر تا یکماه آینده با کمک سایر ادارات و مدیران سازمانهای خیریه فعال شهرستان  باشد و نتیجه را منعکس نماید .
در ادامه"رنجی"معاون توسعه مشارکت های بهزیستی استان طی بیاناتی از اعلام آمادگی بهزیستی برای فراخوان افراد فعال خیر و در صورت لزوم برگزاری انتخابات جهت تعیین هیئت موسس مجمع خیرین آسیبهای اجتماعی و انجام مراحل قانونی ثبت مجمع مذکور خبر داد .
وی اجرای طرحهایی نظیر طرح شکرانه سلامت و طرح حامی را ضرورتی برای ایجاد درآمد پایدار برای مشارکتهای مردمی و مجمع خیرین ذکر کرد .
در این جلسه " خانم کابوسی"مدیر اداره بهزیستی گرگان تعداد مراکز خیریه شهرستان را 15 مرکز و نیز 6 موسسه خیریه و 6 پایگاه خدمات اجتماعی عنوان کرد و از سایر ادارات خواست در تشکیل مجمع خیرین آسیبهای اجتماعی با بهزیستی تعامل داشته باشند .

مجمع خیرین آسیب های اجتماعی در شهرستان گرگان تشکیل می شود

 

مجمع خیرین آسیب های اجتماعی در شهرستان گرگان تشکیل می شود

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 571
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1859

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 89
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:822
بازدید سال:9078
بازدید کل:2064215