عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 12مرکز جهت خرید گندم و جو در شهرستان گرگان در نظر گرفته شده است

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گرگان :

12مرکز جهت خرید گندم و جو در شهرستان گرگان در نظر گرفته شده است

12مرکز جهت خرید گندم و جو در شهرستان گرگان در نظر گرفته شده است

"ابراهیم دشتیان " معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان گفت: 12مرکز برای خرید گندم و جو در شهرستان گرگان پیش بینی شده است .
جلسه هماهنگی برداشت محصولات کشاورزی (گندم وجو) باحضور مدعوین در دفتر معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و تشکیل گردید.
"ابراهیم دشتیان" معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در این جلسه به افزایش میزان تولید گندم ووظیفه مندی دستگاه ها جهت تسهیل در امور کشاورزان اشاره کرد.
وی حساسیت ویژه حوزه گندم در مراحل مختلف ودقت در برداشت ، تحویل ونگهداری  در انبار و سیلوها ، به اهمیت محصول گندم برای حاکمیت که هزینه آن در قالب یارانه های فراوان برای دولت به همراه می باشد، یادآور شد .
دشتیان همچنین به اتخاذ تدابیر لازم جهت بازدید وکنترل مستمر مراکز خرید درخصوص رصد موضوعات مرتبط و برداشت با کیفیت ،مطالبی رابیان کرد.
وی در ادامه از اداره تعاون روستایی خواست نسبت به اعلام لیست مراکز خرید گندم و جو درنظرگرفته شده به فرمانداری اقدام نموده ودر صورت نیاز و وجود ترافیک در هر منطقه ،مراکز جدید نیز باهماهنگی اضافه شود.
دشتیان  همچنین در خصوص ارائه آمار خرید روزانه به تفکیک هر مرکز ووجوه پرداختی و... به فرمانداری از طریق اداره جهاد کشاورزی شهرستان گرگان  تأکید کرد.
وی متذکر شد، آتش نشانی شهرداری های گرگان ،جلین وسرخنکلاته و دهیاریها بمنظور مقابله با بحرانهای احتمالی بصورت آماده باش باشند واز بخشداران مرکزی و بهاران نیزخواسته شد با توجه به اعلام آمادگی سازمان آتش نشانی گرگان در خصوص آموزش موارد ایمنی به دهیاران هماهنگی لازم را جهت برگزاری دوره های آموزشی بعمل آورند.
لازم بذکر است در این جلسه در خصوص در نظرگرفتن تمهیدات لازم جهت ماشین آلات کشاورزی که دراین ایام تردد می نمایند از سوی پلیس راه ، جلوگیری از کمباین ها و ماشین آلات  بدون معاینه فنی از سوی جهاد کشاورزی،  تعیین نرخ ونظارت بر کامیونها از سوی اداره حمل و نقل و پایانه ها ،استاندارد سازی باسکولهای مراکز خرید از سوی اداره کل استاندارد و نظارت کامل در این ایام از سوی دستگاه های متولی  تبادل نظر گردید .

12مرکز جهت خرید گندم و جو در شهرستان گرگان در نظر گرفته شده است

 

12مرکز جهت خرید گندم و جو در شهرستان گرگان در نظر گرفته شده است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 597
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1703

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 133
بازدید دیروز: 25
بازدید ماه:3415
بازدید سال:3415
بازدید کل:2058552