عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ارائه طرح های مطالعاتی ترافیک نقش بسزایی در کنترل حمل و نقل و ترافیک گرگان خواهد داشت

دشتیان ،معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان :

ارائه طرح های مطالعاتی ترافیک نقش بسزایی در کنترل حمل و نقل و ترافیک گرگان خواهد داشت

ارائه طرح های مطالعاتی ترافیک نقش بسزایی در کنترل حمل و نقل و ترافیک گرگان خواهد داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان ، ششمین جلسه کمیته کارشناسی شورای ترافیک شهرستان گرگان به ریاست "ابراهیم دشتیان"معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری برگزار شد .

دشتیان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان داشت : انچه که امروز ما داریم به برکت خون شهداء و هوشیاری نیروهای مسلح وتجربه گرانقدر دوران دفاع مقدس و در سایه فداکاری ملتی بزرگ است.

دشتیان در ابتدای جلسه به تشریح طرح جامع ترافیک پرداخت و گفت: این طرح جامع که از سیاست های وزارت کشور حول محور حمل و نقل می باشد ،با اجرای آن میبایست 70% مردم از حمل و نقل عمومی استفاده نمایند .

ابراهیم دشتیان عنوان داشت: در اجرای این طرح می بایست از روشهای نوین و تکنیک های جدید استفاده شود که می توان از ارائه و اجرای خطوط حمل و نقل عمومی جدید ،دسترسی ها و راههای کم هزینه و علوم جدید و پیشرفته اشاره کرد.

وی خواستارتدوین برش شهرستانی طرح مطالعاتی ترافیک شد و بیان داشت: در مدیریت ،کنترل و ساماندهی ترافیک شهر گرگان ارائه طرح های کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت ضروریست.

دشتیان طرح جامع حمل و نقل، ترافیک گرگان را در چهار مرحله کلی از جمله بررسی مقدماتی،جمع آوری اطلاعات و آمار دقیق،ایجاد پایگاه اطلاعاتی مناسب وپیش بینی مشکلات آینده دانست.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با توجه به آغاز بازگشایی مدارس خواستار روان سازی ترافیک در زمان پایان کلاس ها توسط پلیس راهور شهرستان شد واز مردم خواست باهمکاری و عدم استفاده همشهریان از خودروهای تک سرنشین یه این امر کمک نمایند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان همچنین به بررسی طرح های ترافیکی در شهرستان گرگان از جمله شهر تازه تأسیس قرق پرداخت و خواستار ارائه برنامه های پیشنهادی از سوی شورای اسلامی و شهردار قرق شد .

همچنین هر یک از کارشناسان و حاضرین در جلسه به بررسی طرح تحلیل روشها و برنامه های طرح جامع و تطبیق آن با نقشه طرح جامع شهری بر اساس ضوابط و معیارهای وزارت راه و شهرسازی پرداختند .

ارائه طرح های مطالعاتی ترافیک نقش بسزایی در کنترل حمل و نقل و ترافیک گرگان خواهد داشت

 

ارائه طرح های مطالعاتی ترافیک نقش بسزایی در کنترل حمل و نقل و ترافیک گرگان خواهد داشت

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 960
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1441

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 114
بازدید ماه:8165
بازدید سال:8165
بازدید کل:2063302