عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اسناد سجلی مهمترین سند هویتی یک فرد در هر جامعه است

سید محسن کاظمی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان :

اسناد سجلی مهمترین سند هویتی یک فرد در هر جامعه است

اسناد سجلی مهمترین سند هویتی یک فرد در هر جامعه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان، جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان گرگان به ریاست"سیدمحسن کاظمی" معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و با حضور روسای ادارات عضو برگزار شد .

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان در این جلسه با تأکید بر اهمیت پوشش وقایع حیاتی به منظور دستیابی به آمار صحیح و دقیق گفت: اسناد سجلی مهمترین سند هویتی یک فرد در هر جامعه است که نقش اساسی در برنامه ریزی ها دارد و برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی، تسریع در روند ثبت وقایع و برنامه ریزی کلان برای آینده شهرستان، لازم است همه ادارات مرتبط با اداره ثبت احوال همکاری و تعامل مناسبی برقرار کنند.

کاظمی بیان داشت: باثبت دقیق وقایع حیاتی می توان برنامه ریزی درزمینه اقتصادی ،اجتماعی،فرهنگی،وغیره داشت چراکه بحث جمعیت پایه واساس برنامه ریزی کشور است.

وی در خصوص افزایش جمعیت اظهار داشت: رشد مطلوب،رشدی است که آگاهانه وبا نظارت های لازم از قبل تا بعد از تولد باشد که در این صورت شاهد جمعیتی سالم و بهینه در جامعه خواهیم بود .

کاظمی در خصوص کاهش طلاق بیان داشت: برگزاری کلاسهای آموزشی قبل ازدواج در جهت جلوگیری از فروپاشی خانواده و طلاق از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .

معاون سیاسی اجتماعی در ادامه به تشریح اهمیت ثبت بهنگام وقایع حیاتی بخصوص دو واقعه مهم ولادت و وفات پرداخت و اظهار داشت: ثبت به موقع ولادت و وفات از اهمیت بالایی برخوردار می باشد وزمینه برنامه‌ریزی بهتر برای مدیریت منسجم و ارائه خدمات مناسب در جامعه را فراهم می نماید.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان از همه اعضای جلسه خواست تا بیشترین همکاری را با اداره ثبت احوال در این زمینه داشته باشند. 

اسناد سجلی مهمترین سند هویتی یک فرد در هر جامعه است

 

اسناد سجلی مهمترین سند هویتی یک فرد در هر جامعه است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 883
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1369

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 226
بازدید دیروز: 92
بازدید ماه:226
بازدید سال:8482
بازدید کل:2063619