عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » میزان تولید گندم در گرگان افزایش یافته است

ابراهیم دشتیان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان :

میزان تولید گندم در گرگان افزایش یافته است

میزان تولید گندم در گرگان افزایش یافته است

دومین جلسه هماهنگی برداشت محصولات کشاورزی(گندم و جو) با حضور "ابراهیم دشتیان"معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ،"مهندس سلیمانی"رییس اداره جهاد کشاروزی شهرستان گرگان ،نماینده اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان و دیگر اعضا تشکیل شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان "دشتیان"هدف از برگزاری این جلسات را حساسیت ویژه در حوزه گندم ،دقت در برداشت ،تحویل و نگهداری در انبار یا سیلوهای ذخیره گندم ذکر کرد و بیان داشت: گندم را مي‌توان مهم‌ترين محصول زراعي كشور دانست، كشاورزي ايران با نام و شاخص گندم شناخته شده است چرا که بحث امنيت غذايي در ايران رابطه تنگاتنگي با محصول گندم داردو همانطور که ذکر شد گندم در سبد غذايي ايرانيان جايگاه خاصي دارد بنابراين در صورتي که بخواهيم محصولات کشاورزي را از نظر درجه اهميت در بحث امنيت غذايي طبقه‌بندي نماييم مهم‌ترين و اولين جايگاه بايد به محصول گندم اختصاص داده شود.

وی افزود: در شهرستان گرگان نظارت عالیه بر کلیه امور مرتبط با گندم ،آرد و نان اعم از تولید ،توزیع و مصرف و از همه مهمتر ذخیره سازی گندم بطورصحیح واستانداردهای لازم به عهده فرمانداری است ،بنابراین برای حسن انجام امور ضرورت دارد با جدیت موضوعات مرتبط با گندم ،آرد و نان را رصد و برنامه ریزی در برداشت ، با کیفیت صورت پذیرد.

معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری گرگان در جمع اعضای جلسه اظهار داشت: باید تدابیر لازم به منظور بازدید و کنترل مستمر بر مراکز خرید ،ذخیره سازی گندم صورت بگیرد .

وی سپس تصرح کرد : دستگاههای نظارتی نسبت به رسیدگی به موقع تخلفات احتمالی فعالیت بیشتری انجام دهند و تا با انجام بازرسیهای مستمردر حد امکان بتوانیم نسبت به کاهش تخلفات اقدام کنیم .

ابراهیم دشتیان بیان داشت: به شکر خداوند امسال شاهد افزایش میزان تولید گندم در گلستان و گرگان هستیم و وظیفه داریم جهت تسهیل در امور کشاورزان از تمام ظرفیت ذخیره سازی موجود و همچنین حمل و نقل گندم و مسیرهای تردد را هموار و آسان نماییم. ابراهیم دشتیان دربخش پایانی سخنانش اعلام کرد: ،مراکز خرید گندم در شهرستان گرگان عبارتند :از سیلو گرگان- کارخانه آرد طلوع فجر-کارخانه آرد زاهدی – کارخانه آرد برکت- تعاون روستایی پیوند مهر – تعاون روستایی پیمان – تعاون روستایی فخرالدین شهر جلین و تعاون روستایی امید کفشگیری .

معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری گرگان درادامه گفت : با توجه با اینکه درشرق شهرستان تعداد مراکز خرید کم است درصدد آن هستیم تعداد دو مرکز خرید دیگر درشرق گرگان اضافه کنیم . وی گفت: در واقع ما تلاش کرده‌ایم که مراکز خرید در نزدیک‌ترین محل دسترس کشاورزان باشد و امیدواریم برنامه‌ریزی و نظم خوبی در جهت خرید تضمینی گندم داشته باشیم تا مشکلات کشاورزان به حداقل برسد.

میزان تولید گندم در گرگان افزایش یافته است

  

میزان تولید گندم در گرگان افزایش یافته است

 

میزان تولید گندم در گرگان افزایش یافته است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 1010
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1297

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 432
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:720
بازدید سال:8976
بازدید کل:2064113