عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گاز رسانی در محدوده بافت زیارت بزودی به بهره برداری می رسد

ابراهیم دشتیان ، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان:

گاز رسانی در محدوده بافت زیارت بزودی به بهره برداری می رسد

گاز رسانی  در  محدوده بافت زیارت بزودی  به بهره برداری می رسد

جلسه بررسی و هماهنگی جهت اجرای طرح گازرسانی به روستای زیارت از توابع شهرستان گرگان و اجرای این طرح در محدوده داخلی روستا در دفتر معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان : در این جلسه ابراهیم دشتیان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی ،رؤسای ادارات گاز، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آب و فاضلاب روستایی شهرستان ، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستا حضور داشتند .

ابراهیم دشتیان اعلام کرد خوشبختانه تمامی روستاهای شهرستان گرگان بجز 3 روستای کوهستانی، گازرسانی شده و امیدواریم هر چه سریعتر گاز این روستاها هم تامین شود.

وی در ادامه گفت : این جلسه با هدف حل مشکلات و تنگناههای موجود در مسیر اجرای گاز رسانی به این روستاهاو همکاریهای و دستگاههای ذیربط برگزار شده است تا انشاء ا... با همکاری مشکلات مورد نظر مرتفع و وقفه ای در روند اجرای پروژه بوجود نیاید.

وی سپس افزود :یکی از عواملی که تسریع در اجرای این پروژه را با مشکل مواجهه ساخته بود نگرانی از اسیب دیدگی بافت روستای زیارت بوده است .

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان در ادامه گفت : بخشی از شبکه داخلی روستا به دلیل توریستی بودن و بازسازی صورت گرفته ، نیاز به بازبینی و همفکری بیشتر بین اداره بنیاد مسکن ،دهیاری و اداره گاز دارد تا بعد از فرایند گازرسانی به حالت اولیه آن برگردانده شود .

وی با اعلام این مطلب افزود : انجام گازرسانی در روستای کوهستانی زیارت به مراحل پایانی آن رسیده است.

ابراهیم دشتیان سپس افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته شرکت گاز کار نصب علمک را در درب منازل داخل بافت روستا به پایان خواهند رساند و ظرف 2هفته آینده شاهد افتتاح و گازرسانی درروستای زیارت خواهیم بود.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان سپس تأکید کرد: گازرسانی در روستای زیارت فقط در محدوده بافت واجرای طرح هادی روستا بوده و هرگونه برقراری انشعاب در منازل فقط در صورت تأیید اداره بنیاد مسکن شهرستان و دهیاری صورت می پذیرد .

وی همچنین در خصوص رفع مشکل آب شرب روستا بیان داشت: با هماهنگی های صورت گرفته ، شرکت آب و فاضلاب روستایی مسیر 500متر باقیمانده بافت با ارزش روستا را با اداره بنیادمسکن به اتمام رسانده تا ضمن تحویل آب شرب روستا به آب و فاضلاب روستایی شاهد برقراری و استفاده مردم از آب شرب بهداشتی و کنترل شده باشیم . 

 

گاز رسانی  در  محدوده بافت زیارت بزودی  به بهره برداری می رسد

 

گاز رسانی  در  محدوده بافت زیارت بزودی  به بهره برداری می رسد

 

گاز رسانی  در  محدوده بافت زیارت بزودی  به بهره برداری می رسد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 831
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1294

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 255
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:988
بازدید سال:9244
بازدید کل:2064381