عضویت    ورود
ورود به سایت
» » جلوی استقرار تعمیرگاه‌ها‌ و نمایشگاه‌های خودرو در معابر پرترافیک گرگان گرفته ‌شود

مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان:

جلوی استقرار تعمیرگاه‌ها‌ و نمایشگاه‌های خودرو در معابر پرترافیک گرگان گرفته ‌شود

  جلوی استقرار تعمیرگاه‌ها‌ و نمایشگاه‌های خودرو در معابر پرترافیک گرگان گرفته ‌شود

مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان گفت: شورای ترافیک شهرستان گرگان باید نسبت به بررسی استقرار واحدهای صنفی با موضوع تعمیرگاه و خدمات خودرویی و نمایشگاه‌های اتومبیل در معابر پرترافیک به ویژه بلوار شهید صیادشیرازی اقدام لازم را به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان، مهندس صادقعلی مقدم در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: براساس آخرین تصمیمی که در جلسات شورای ترافیک استان و شهرستان گرگان گرفته شد، پیشنهاد دادیم تا قطعه اول پروژه کمربندی گرگان با ایجاد یک دوربرگردان ایمن به زیربار ترافیک برود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان با تأکید بر حفظ وضع موجود و جلوگیری از افزایش گره‌های ترافیکی گفت: با توجه به وضعیت ترافیکی شهر گرگان، باید اولویت را بهره برداری از قطعه اول کمربندی گرگان قرار دهیم.

وی افزود: قطعه اول کمربندی گرگان استانداردهای لازم را برای بهره برداری دارد و مشکل تنها در نقطه اتصال است که با احداث دوربرگردان یوترن این مشکل برطرف خواهد شد.

مهندس مقدم در ادامه بر ساماندهی مشاغل مزاحم و جلوگیری از استقرار آنها در مناطقی که بار ترافیکی خیابان‌های شهر گرگان را افزایش می‌دهد، گفت: شورای ترافیک شهرستان گرگان باید نسبت به بررسی استقرار واحدهای صنفی با موضوع تعمیرگاه و خدمات خودرویی و نمایشگاه‌های اتومبیل در معابر پرترافیک به ویژه بلوار شهید صیادشیرازی اقدام لازم را به عمل آورد.

وی اضافه کرد: علاوه براین شهرداری نسبت به شناسایی این واحدها و زمان اعتبار مجوزهای آنها، اقدام کند تا پس از پایان مدت زمان اعتبار مجوز، جابه‌جایی آنها به مناطق دیگر صورت پذیرد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 190
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3797

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 250
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:538
بازدید سال:8794
بازدید کل:2063931