کتابخانه عمومی روستای توران ترک در دستور کار قرار گرفت - پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان
هفته دفاع مقدس برای ملت ايران ارزشمند است - پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری بندرترکمن
سکان تیم تکواندوی خردسالان در دستان سرمربی آزادشهری - پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری آزادشهر
پیام تبریک فرماندار مراوه‌تپه به مناسبت روز سرباز - پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری مراوه‌تپه
افتتاح مدرسه در روستای تقر تپه - پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری گرگان
میزخدمت در روستای قلعه توماجلر برگزار شد - پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری گمبشان
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس - پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری گنبد
دیدار فرماندار کلاله با خانواده شهدا - پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری کلاله
ملاقات مردمی فرماندار رامیان برگزار شد - پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری رامیان
چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان برگزار شد . - پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری آق‌قلا

معلمان افسران خط مقدم در توليد علو م و نهضت نرم افزاري هستند

در جوامعي كه معلم قرب و منزلت پيدا كند توليد علم نيز رونق مي گيرد و جامعه به سربلندي و شكوفايي استعدادهاي انساني كه مبناي توسعه پايدار هستند دست مي يابد.

“حيدر علي احمدي” فرماندار گرگان به مناسبت شهادت آيت الله مطهري و هفته معلم در جمع معلمان شهرستان گفت: معلمان افسران خط مقدم در توليد علم و نهضت نرم افزاري هستند.

وي گفت: احترام به معلم در حقيقت احترام به علم و زمينه ساز ارج گذاري به توليد علم در جامعه است و معلمان افسران خط مقدم در توليد علو م و نهضت نرم افزاري هستند.

احمدي افزود: در جوامعي كه معلم قرب و منزلت پيدا كند توليد علم نيز رونق مي گيرد و جامعه به سربلندي و شكوفايي استعدادهاي انساني كه مبناي توسعه پايدار هستند دست مي يابد.

وي بيان داشت: معلم واقعي تعليم و تربيت را باهم و تعليم را واسطه اي براي تربيت صحيح قرار مي دهد و فقط به انتقال علم نمي انديشد بلكه انتقال علم را همراه تربيت نسل و تهذيب جامعه پي مي گيرد و خروجي كار معلماني كه فقط به انتقال مطلب توجه مي كنند انسان رشد يافته به كمالات و فضايل انساني نخواهد بود.

فرماندار گفت: معلمان نقش ويژه اي را در آگاه سازي جامعه اسلامي و بويژه نسل جوان در قبل از انقلاب به عهده داشتند و در جريان مبارزات ملت عليه استبداد پهلوي و در همراهي با روحانيت و مرجعيت پيشگام بودند و در سالهاي بعد از پيروزي و در دوران دفاع مقدس نيز شهداي زيادي را تقديم نمودند و امروز نيز در توليد علم و نهضت نرم افزاري كه رهبر معظم انقلاب اسلامي پرچمدار آن هستند داراي نقش ويژه اي هستند.

وي افزود: ترور شهيد مطهري بدست عوامل بيگانه به خوبي نقش روشنگري و اثرگذاري اين متفكر بزرگ و عاليمقام را در انقلاب اسلامي مي نماياند.

احمدي بيان داشت: كينه اي كه منافقين و عوامل استكبار جهاني از معلمان و روحانيت داشتند و ترسي كه از نتيجه فعاليتهاي روشنگرانه اين عزيزان داشتند آنان را به حذف فيزيكي اسوه معلمان مسلمان وادار كرد، غافل از اينكه بيداري و آگاهي نشأت گرفته از تعاليم و آموزه هاي ديني در ملت ما ريشه دار كرديده و ملت مسلمان ايران در صيانت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي آماده همه گونه فداكاري مي باشد.

وي تأكيد كرد: سند تحول بنيادين در نظام تعليم و تربيت مبناي مستحكمي براي فعاليتهاي علمي و آموزشي و پرورش كشور است و بر اساس اين سند بايد تعليم مقدمه اي براي تربيت و تهذيب جامعه جوان كشور قرار گيرد.

فرماندار افزود: رفع شبهات و آگاه سازي جوانان از ابعاد هجوم فرهنگي بيگانه و تلاش در تعليم و تربيت جوانان وظايف مهمي است كه جامعه با اعتماد به معلمان خود به آنان واگذار كرده است.

جدیدترین اخبار:

Skip to content