کتابخانه عمومی روستای توران ترک در دستور کار قرار گرفت - پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان
هفته دفاع مقدس برای ملت ايران ارزشمند است - پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری بندرترکمن
سکان تیم تکواندوی خردسالان در دستان سرمربی آزادشهری - پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری آزادشهر
پیام تبریک فرماندار مراوه‌تپه به مناسبت روز سرباز - پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری مراوه‌تپه
افتتاح مدرسه در روستای تقر تپه - پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری گرگان
میزخدمت در روستای قلعه توماجلر برگزار شد - پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری گمبشان
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس - پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری گنبد
دیدار فرماندار کلاله با خانواده شهدا - پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری کلاله
ملاقات مردمی فرماندار رامیان برگزار شد - پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری رامیان
چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان برگزار شد . - پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری آق‌قلا

نبايد به بهانه يك آيين موهوم باستاني خطر آفريني كرد

بسياري از بيماران قلبي و معمرين و ديگر شهروندان از ايجاد صداي ناگهاني ناشي از انفجار ترقه و مواد ديگر آتش زا دچار شوك مي گردند و يقيناً تبعات ناشي از اينگونه اقدامات ممكن است خسارت بار گردد از اين رو به آرامش و متانت فضاي عمومي شهرستان نبايد لطمه اي وارد شود.

فرماندار مركز استان در خصوص چهارشنبه آخر سال گفت: صحن جامعه و ازجمله معابر عمومي نبايد با آتش افروزي، ايجاد آلايندگي و تركاندن مواد انفجاري و غيره به صحنه اي نازيبا،ناامن و آزاردهنده براي مردم درآيد.

احمدي بيان داشت: چهارشنبه آخر سال همزمان با ايام فاطميه اول است؛ رعايت ايام فاطميه تكريم شعائر اسلامي است لذا نبايد به بهانه يك آئين موهوم باستاني و با سوء استفاده از احساسات پاك نوجوانان و جوانان به خطر آفريني دست زد و باعث ناراحتي مردم شد.

وي افزود: كسبه و اصناف محترم نيز بايد توجه كنند كه فروش مواد آتش زا زمينه ساز آلودگي محيط و ايجاد خطر و سلب آسايش مردم شريف مي گردد و جداي از پيگيري هاي قانوني خلاف شأن محترمين بازار نيز مي باشد.

احمدي اظهار داشت: انتظامي شهرستان نيز براي چهارشنبه آخر سال در محور ناهارخوران مقررات ترافيكي خاصي را طراحي و اجرا خواهد نمود و در اين زمينه نيز از شهروندان عزيز انتظارهمكاري و همراهي دارد ،بديهي است با متخلفين از مقررات نيز برخورد خواهد شد.

احمدي گفت: بسياري از بيماران قلبي و معمرين و ديگر شهروندان از ايجاد صداي ناگهاني ناشي از انفجار ترقه و مواد ديگر آتش زا دچار شوك مي گردند و يقيناً تبعات ناشي از اينگونه اقدامات ممكن است خسارت بار گردد از اين رو به آرامش و متانت فضاي عمومي شهرستان نبايد لطمه اي وارد شود.

فرماندار افزود: در ايام عيد بايد به آئين هايي كه همبستگي جامعه و انسجام خانواده ها را تقويت مي كند و داراي مباني اعتقادي نيز مي باشد توجه گردد و از خرافاتي كه زمينه ساز ظهور جلوه هاي ناهنجاري و باعث نارضايتي عامه مردم مي گردد پرهيز شود ،بديهي است اغتنام فرصت جهت رفع كدورت و صله ارحام و ديد و بازديد و سفر و دستگيري از ضعفاي جامعه مطابق آموزه هاي ديني و از جمله اعمال ارزشمند انساني است و بديهي است سبقت در تجمل گرايي و ايجاد مزاحمت براي مردم و صدمه به روان جامعه و … نكوهيده و ناپسند است.

جدیدترین اخبار:

Skip to content