عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اعلام برنامه های هفته تعاون در شهرستان گرگان

موسی بی باک اعلام کرد:

اعلام برنامه های هفته تعاون در شهرستان گرگان

اعلام برنامه های هفته تعاون در شهرستان گرگان

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان برنامه های گرامیداشت هفته تعاون در این شهرستان را اعلام کرد.
موسی بی باک در جمع خبرنگاران گفت: 11 تا 17 شهریور هر سال بعنوان هفته تعاون نامگذاری شده است که یکی از مهمترین برنامه های تدارک دیده شده برای این هفته، همایش تعاون،توسعه کارآفرینی و اشتغال اشتغال است.
بی باک افزود: این همایش در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تعاون چشمه جوشان اشتغال است و با هدف رفع موانع موجود بر سر راه فعالیت مطلوب و بهینه شرکتهای تعاونی و آشنایی بیشتر آنها با قوانین حوزه تعاون در روز چهارشنبه 15 شهریورماه در سالن همایش های صدا و سیمای مرکز گلستان برگزار می گردد.
وی بیان داشت:ارج نهادن به تلاشگران بخش تعاون در راستای ارتقای منزلت و جایگاه تعاون و تشویق و ترغیب تعاونی ها به فعالیت سازنده و مفید از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
بی باک به نامگذاری سال 96 به نام اقتصاد مقاومتی؛تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: توسعه آموزش های کارآفرینی به ویژه در بخش تعاون یکی از راه های محقق ساختن اقتصاد مقاومتی می باشد که به همین جهت کارگاه آموزشی توسعه کارآفرینی در بخش تعاون را در طول این هفته برگزار خواهیم نمود.
رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه دین اسلام تأکید زیادی به بحث تعاون دارد، یادآور شد: آیه شریفه 'و تعاونو علی البر و التقوی' تاکید بر این موضوع است.
بی باک خاطرنشان کرد: با توجه به نقش اساسی و سهم مهم تعاونی ها در توسعه اقتصادی شهرستان و استان و همچنین نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛تولید و اشتغال و همچنین سخن گوهبار ایشان مبنی بر اعتقاد به تعاون این اهمیت را دو چندان کرده است.
رییس کمیته گرامیداشت هفته تعاون شهرستان گرگان در پایان اظهارکرد: عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، افتتاح دو شرکت تعاونی، بازدید از تعاونی های نمونه شهرستان، دیدار با علما، مراجع و مسئولین و حضور تعاونگران در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه از دیگر برنامه های مهم هفته تعاون شهرستان گرگان است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 586
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1800

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 235
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:968
بازدید سال:9224
بازدید کل:2064361