عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ارتقاء سطح فرهنگ کارآفرینی در جامعه با استفاده از رسانه ملی

موسی بی باک ،رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان گفت:

ارتقاء سطح فرهنگ کارآفرینی در جامعه با استفاده از رسانه ملی

ارتقاء سطح فرهنگ کارآفرینی در جامعه با استفاده از رسانه ملی

رییس اداره تعاون،کارو رفاه اجتماعی گرگان در دیدا با مدیرکل صدا و سیما گلستان گفت: سطح فرهنگ کارآفرینی در جامعه با استفاده از پتانسیل رسانه ملی افزایش می یابد.
به گزارش روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان، موسی بی باک در جلسه نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی استان با مدیر کل صدا و سیما، گفت: ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت موجود تنها با ارتقاء سطح فرهنگ کارآفرینی در جامعه میسر است که این مهم با تعامل رسانه ملی به نحو شایسته ای می تواند اجرایی شود.
بی باک افزود: مسئله بسیار مهم دیگری که در رونق اشتغال تاثیر به سزایی دارد، نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی می باشد که صدا و سیما در این زمینه اقدامات قابل تقدیر و مناسبی را انجام داده است.
وی تاکید کرد: شهرستان گرگان جاذبه های بسیار زیادی به عنوان مرکز استان برای جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف دارد و صدا و سیما با تولید برنامه در جهت معرفی این ظرفیت ها می تواند به تثبیت و ایجاد اشتغال مولد کمک شایان توجهی نماید.
رییس اداره تعاون،کارو رفاه اجتماعی گرگان با تاکید بر اینکه قسمت اعظمی از کارهای استان در شهرستان گرگان انجام می شود، گفت: انتظار ما از رسانه ها این است که به فعالیتها و خدماتی که به مردم در مرکز استان ارائه می شود و حجم بسیار بالایی نیز دارد، پوشش رسانه ای ویژه اختصاص داده شود.
وی همچنین گزارشی از اقدامات اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان ارائه نمود و افزود: به جهت صیانت از نیروی کار و اجرای مقررات قانون کار در سال 95 ، هزار و 170 مورد بازرسی از واحدهای کارگری گرگان انجام و 54 کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار  نیز در واحدهای تولیدی شهرستان فعال می باشد.
موسی بی باک به اهمیت بخش تعاون اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند:«تعاون، چشمه جوشان اشتغال است» در همین راستا و با توجه به فعالیتهای ترویجی تعاون توسط این اداره ، بیش از 500 تعاونی فعال در سطح شهرستان مشغول به فعالیت می باشند.
 وی در مورد اجرای طرح کارورزی در گرگان توضیحاتی ارائه کرد و افزود: سهمیه گرگان در طرح کارورزی تعداد 650 نفر می باشد که دوره آموزشی کارورزان  4 تا 6 ماه می باشد و بعد از اتمام این مدت در صورت بکارگیری و جذب کارورز از مقطع کارشناسی به بالا، آن واحد از مزایای پرداخت 100 درصدی حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال در مورد این نیروی جذب شده معاف خواهد بود.
مدیرکل صدا و سیما مرکز گلستان نیز در این دیدار گفت: تولید یک بار سنگینی است که شما تشکل های کارگری و کرفرمایی بار آن را به دوش میکشید.
بهرام عبدالحسینی اظهار داشت: استان گلستان استانی دارای ظرفیت های بسیار بالا در زمینه کشاورزی، گردشگری و جذب سرمایه گذار و توریسم است اما از نظر امکانات و سرمایه کم برخوردار است.
وی افزود: بخشی از رونق همه جانبه استان به دولت محترم مربوط می باشد اما بخش اعظمی از آن مرتبط با مردم است و این مردم هستند که باید مطالبه گر باشند و از مسئولین نیازهای اساسی خود را مطالبه کنند.
عبدلحسینی تاکید کرد: استان گلستان دارای ظرفیتهای گردشگری و طبیعتی دست نخورده می باشد که سرمایه گذاری بر روی این پتانسیلها بهتر از سرمایه گذاری بر روی استقرار صنایع اشباع شده است.
وی بیان داشت: برندسازی محصولات یکی از مشکلاتی است که باید به طور جدی پیگیری شود و یکی از مهمترین گام ها در این زمینه استفاده از مشاور رسانه ای تحصیل کرده و با تجربه است.
عبدالحسینی در پایان گفت: به دنبال تشکیل کارگروه اشتغال و رسانه هستیم که یکی از کارهایی است که می تواند در بحث اطلاع رسانی جهت رونق اشتغال، جذب سرمایه گذار و بیان مشکلات موثر و مفید باشد.

ارتقاء سطح فرهنگ کارآفرینی در جامعه با استفاده از رسانه ملی

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 435
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1775

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 380
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:668
بازدید سال:8924
بازدید کل:2064061